קבלן עבודות השירות נשלח למעצר בית

קבלן עבודת שירות שנחשד בקבלת שוחד ורישום נוכחות למורשעים בזמן שהם כלל לא נכחו שוחרר למעצר בית לאחר שהמשטרה ופרקליטיו הגיעו להסכמה לפיה ישוחרר לעשרה ימי מעצר בית (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: אוראל כהן - פלאש90)

בית המשפט שחרר היום (שישי) את תושב בני ברק, העובד בארגון עזר מציון, בשנות ה-50 לחייו, שמשמש כקבלן עבודות שירות ונחשד שקיבל שוחד ורשם נוכחות למורשעים בזמן שהם כלל לא נכחו.

שחרורו התאפשר לאחר שהמשטרה ופרקליטיו הגיעו להסכמה ולפיה ישוחרר לעשרה ימי מעצר בית. חודשיים איסור כניסה לארגון עזר מציון ולהיות בקרבת עובדיו.

כמו כן החשוד הפקיד 5,000 שקלים במזומן ועוד 10,000 בערבות צד ג'. מלבד זאת הפקיד את דרכונו ונאסר עליו לצאת מהארץ למשך מאה ושמונים ימים.

פרקליטיו עו"ד אייל בסרגליק וכרמית שחיבר מסרו בתגובה ל"כיכר השבת": "השחרור מדבר בעד עצמו וכפי שסברנו מלכתחילה לא הייתה כל הצדקה להאריך את המעצר. בהמשך אנו מאמינים כי יתברר כי אין כל שחר לחשדות". השחרור היום בהסכמה".

מעצרו בתחילת השבוע התאפשר לאחר חקירה סמויה שניהלו חוקרי מפלג הונאה במחוז תל אביב של המשטרה, שם הצטברו תלונות נגד החשוד.

ככל שהחקירה התקדמה, הבינו החוקרים כי ישנם לא מעט אזרחים שהורשעו בבית משפט, ונגזרו עליהם עבודות שירות, אך הם מצאו דרך לחמוק מהעונש.

על פי החשד, אותו חרדי שמתגורר בבני ברק, קיבל כספים תמורת אי ביצוע עבודות שירות של אותם אזרחים. במשטרה סבורים כי אותו קבלן דיווח על נוכחותם בעבודה בזמן שהם כלל לא היו.

עם מעצרו הפכה החקירה לגלויה, אולם נאסר לפרסם את שמו לבקשת סנגורו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר