נשיא ארה"ב מודה: הטבח בקליפורניה - פיגוע טרור

נשיא ארצות הברית ברק אובמה הודה כי הטבח שבוצע בקליפורניה היה "מעשה טרור". תחנת רדיו של דאעש דיווחה: "שני תומכים של המדינה האיסלאמית תקפו מרכז בסן ברנרדינו בקליפורניה" (בעולם)

הרוצח, פארוק (צילום: מתוך רשת ABC)

נשיא ארצות הברית ברק אובמה הודה לראשונה הערב (מוצ"ש) כי הטבח שבוצע בקליפורניה היה "מעשה טרור". בנאום הרדיו השבועי של אובמה הוא התייחס לפיגוע ואמר כי ההקצנה של בני הזוג שביצעו את הפיגוע מוכיחה את האיום שנובע מאנשים שנכנעים לאידיאולוגיה קיצונית. דבריו של אובמה מגיעים יום לאחר שה-FBI העריך כי מדובר באירוע טרור.

תחנת רדיו של דאעש פרסמה בסוף השבוע כי הזוג שביצע את הטבח סייד פארוק וטשפין מאליק, היו תומכי המדינה האיסלאמית. ברדיו האינטרנטי "אל ביאן" של דאעש דווח כי "שני תומכים של המדינה האיסלאמית תקפו מרכז בסן ברנרדינו בקליפורניה". במהדורה האנגלית המחבלים הוגדרו כ"חיילים שלא הארגון" ולא רק "תומכים".

ברשת CNN דווח אמש כי כי טשפין מאליק פרסמה בחשבון פייסבוק בו השתמשה כי היא נשבעת אמונים למנהיג ארגון דאעש אבו בכר אל בגדדי. היא פרסמה את ההודעה על תחילת הטבח בו נרצחו כזכור 14 בני אדם ונפצעו 17 נוספים. החשבון בו השתמשה המחבלת, כך לפי הדיווח, נשא שם שונה מהשם שלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר