היומונים החרדים מתעלמים מיחסי יוסי שריד והציבור החרדי

פטירתו של שר החינוך לשעבר יוסי שריד זוכה לסיקור ביומונים החרדים - "המודיע", "יתד נאמן" ו"המבשר", אך שם מתעלמים כליל מיחסיו עם הציבור החרדי ומלחמתו כנגד עולם התורה (ברנז'ה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
יוסי שריד בכנסת (צילום ארכיון: פלאש 90)

היומונים החרדים לא התעלמו הבוקר (ראשון) ממותו הפתאומי של יו''ר מרצ לשעבר יוסי שריד וחלקו לו כבוד קצר אך מנגד כמובן שלא הקדישו לו כותרות ראשיות ודיווחים נרחבים.

האיש שהיה במרכז מלחמות הדת לפני כעשור, זכה לאיזכור מינימליסטי מאופק ב"המודיע", "יתד נאמן" ו"המבשר".

העיתון "המודיע" דיווח בידיעה מקצועית כי "ח"כ לשעבר יוסף שריד יובא היום למנוחות". בידיעה אין איזכור למחלוקות הפוליטיות עם הציבור החרדי ועמדותיו הקיצוניות בסוגיות דת ומדינה ונכתב כי "שריד היה מהבולטים בח"כי השמאל", וכי "לאחר פרישתו מהכנסת, חזר לעסוק בכתיבה עיתונאית, בה הביע דעתו בסוגיות שונות ובעיקר בתחום המדיני".

בעיתון "יתד נאמן" דווח כי "הלך לעולמו שר החינוך לשעבר יוסי שריד". העיתון מדווח כי "יוסי שריד, שהיה בעברו חבר כנסת ושר החינוך מטעם מפלגת מרצ, הלך לעולמו בגיל 75, לאחר מחלת לב קשה".

"יתד נאמן" מזכיר כי "שריד היה מראשי השמאל, כיהן כשר החינוך, יו"ר מפלגת מרצ וכיו"ר האופוזיציה. ב-2005 הודיעה על פרישה מהחיים הפוליטיים".

עיתון "המבשר" מקדיש סקירה לקורות חייו של שריד אולם אף הוא מתעלם מעמדותיו הפוליטיות בנושאי דת. העיתון מציין כי שריד היה בעבר שר חינוך והיה חבר כנסת בתשע כנסות מטעם מפלגות העבודה, רצ ומרצ וכן כיהן כשר בשלוש ממשלות ו"היה לאחד המנהיגים הבולטים והרהוטים של השמאל בישראל".

"המבשר" מציין כי "לפני 11 שנים הודיע שריד על פרישה מהחיים הפוליטיים. מאז פרסם מאמרים בקביעות בעיתון 'הארץ' והשתתף עד הימים האחרונים בתוכניות תקשורת".

הדיווח בעיתון "המודיע"
הדיווח בעיתון "יתד נאמן"
הדיווח בעיתון "המבשר"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר