הרבי מליובאוויטש ליוסי שריד: "הצלחה מרובה במילוי תפקידו"

בצל חילוקי הדעות לאורך השנים עם הציבור החרדי, עם פטירתו של יוסי שריד נחשף מכתב שקיבל מהרבי מליובאוויטש בו בירך אותו "בהצלחה מרובה במילוי תפקידו". בפנים: המכתב המלא (חסידים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הרבי מליובאוויטש (Mordecai baron - cc)

בצל חילוקי הדעות לאורך השנים עם חובשי הכיפות, עם פטירתו של שר החינוך לשעבר יוסי שריד נחשף מכתב שקיבל מהרבי מליובאוויטש שאיחל לו בהצלחה בתפקידו.

תצלום המכתב ששיגר אליו הרבי פורסם באתר COL ובו כתב הרבי: "שלום וברכה! מאשר אני קבלת הפ"נ בעדו ובעד ב"ב שיחיו, שייקרא על ציון כ"ק מו"ח אדמו"ר בעת רצון".

הרבי מוסיף וכותב: "והשי"ת ימלא משאלות לבבם לטובה ויברכם בתוך כלל אחינו בני ישראל בשנה טובה ומתוקה. ובפרט בהצלחה מרובה במילוי תפקידו האחראי לטובתם האמתית של הכלל, בגשמיות וברוחניות גם יחד".

את המכתב קיבל שריד ככל הנראה לאחר שפנה לרבי במכתב על ידי ידידו הרב שלמה מיידנצ'יק, עמו עמד בקשר במהלך אותם שנים.

המכתב המלא (באדיבות אתר חב"ד COL)

כמה שנים לאחר מכן הגיע שריד לישיבת חב"ד שבכיכר הגטו היהודי בוונציה בהנהלת השליח הרב רמי בניון. הוא הוזמן לסעוד סעודת שבת יחד עם התלמידים.

שריד ביקש כיפה והתכבד לעשות קידוש. לאחר שטעם מן היין, אמר "אתמול היה שמחת תורה וזהו יום ההולדת שלי ואני מאוד שמח להיות כאן בגיטו היהודי עם חסידי חב"ד". הנוכחים ששמעו אותו לראשונה מדבר בשפת האידיש, פצחו בשירת 'סימן טוב ומזל טוב' וניכרה ההתרגשות על פניו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר