הפיגוע בירושלים

החייל החרדי שחיסל את המחבל משחזר: "קפאו לי האצבעות מהקור"

החייל החרדי מגדוד "נצח יהודה" שחיסל את המחבל שביצע את פיגוע הדריסה והדקירה בירושלים, משחזר: "לקחו לי כמה שניות לשחרר את הנצרה כי קפאו לי האצבעות מהקור" (חרדים, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
זירת הפיגוע, אמש (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

החייל החרדי מגדוד "נצח יהודה" שחיסל אמש (ראשון) את המחבל שביצע את פיגוע הדריסה והדקירה בירושלים, משחזר ומספר כי בשל הקור היה לו קשה לשחרר את הנצרה בנשק ולירות לעבר המחבל.

"הבחנתי במחבל כשהייתי על האוטובוס, ראיתי את המחבל רץ, יצאתי מהאוטובוס ודרכתי את הנשק", סיפר החייל ל"יתד נאמן", "התקרבתי למחבל כמה שיותר קרוב כדי לא לפגוע באזרחים, ולקחו לי כמה שניות לשחרר את הנצרה כי קפאו לי האצבעות מהקור. אני שמח שיצא לי להיות חלק מהאירוע הזה".

המחבל רץ, דוקר ומחוסל: תיעוד דרמטי של הפיגוע והחיסול

בתיעוד שפורסם מזירת האירוע ניתן לראות את המחבל רץ ברחוב לאחר שירד מרכבו באמצעותו דרס יהודים קודם לכן, כשסכין גדולה בידיו והוא מחפש קורבנות נוספים. בתיעוד ניתן לראות שהוא מצליח לדקור עובר אורח שהיה במקום, כאשר מספר אנשי ביטחון דולקים בעקבותיו.

לאחר מכן ניתן לשמוע מספר אנשים צועקים "תירה בו". הלוחם שעבר במקום, הגיע בסמוך למחבל וניסה לבצע ירי אך ייתכן כי הוא נתקל במעצור בנשקו. בשלב זה המחבל מתקרב ממש עד לחייל ואז נשמעות יריות והמחבל מתמוטט.

על פי גרסת המשטרה, המחבל דקר שוטר שנהג בניידת שהייתה במקום. למרות זאת, לא ברור מדוע השוטר או השוטרים בניידת המשטרה, כפי שניתן לראות בשניות הראשונות בתיעוד האירוע, נוסעים מהמקום ולא מנסים לחתור למגע ולחסל את המחבל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר