כינוס 'דגל התורה' בירושלים

"למסור נפש נגד האירועים המחללים את קדושת ירושלים"

נציגי ופעילי סיעת "דגל התורה" בירושלים חגגו מסיבת חנוכה, במהלכה ציטט הרב חזקיהו נבנצל את אביו האומר כי יש למסור את הנפש נגד האירועים שמתקיימים בעיר ומחללים את קדושתה (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
נאומו של הגרב"מ אזרחי (באדיבות המצלם)

נציגי ופעילי סיעת "דגל התורה" בירושלים חגגו זו השנה השניה מסיבת חנוכה שהתקיימה אמש (שלישי) בביתו של חבר מועצת העיר יצחק פינדרוס.

בין היתר השתתפו חברי המועצה אליעזר ראוכברגר וישראל קלרמן ונציגי דגל התורה מהמינהליים השכונתיים ברחבי העיר. את האירוע כבדו בנוכחותם הגרב"מ אזרחי, הגר"י אפרתי, הגר"י נבנצאל רב העיר העתיקה, הרב יחקאל אתרוג ראש רשת הכוללים "מגדל עוז", והרב אריה אלישיב, נכדו ומשמשו בקודש של סבו מרן הגרי"ש אלישיב זצ"ל ורבנים ואישי ציבור נוספים.

את האירוע פתח הרב חזקיהו נבנצאל שהביא את ברכתו של אביו ואת ברכתו לנציגים שיעמדו על המשמר מפני קיום אירועים המחללים את קדושת ירושלים.

"אבי שליט"א חוזר ואומר", אמר הגר"ח נבנצאל, "כי צריך למסור את הנפש נגד האירועים הללו המחללים את קדושת ירושלים".

לאחר מכן נשא דברים חבר מועצת גדולי התורה וראש ישיבת עטרת ישראל הגרב"מ אזרחי מענייני החג והדלקת הנר.

בהמשך הערב נשא דברים הרב אברהם פינזל מנהל ת"ת "חכמת שלמה" בירושלים שבירך את המארח בשם ראשי המוסדות בעיר והאריך בתיאור עשייתו ופועלו למען המוסדות עוד מהקדנציה הקודמת בה כיהן כסגן ראש העיר.

"יצחק בנה את הכיתות", אמר פינזל, "ואחרים חלקו את המפתחות. אנחנו מחכים שיצחק יחזור בקרוב ויבנה עוד כתות. לא אכפת לנו אפילו שהוא לא יחלק את המפתחות, העיקר שיבנה כיתות".

בשיחה שקיים "כיכר השבת" עם אברהם פינזל הוא אומר כי "צר לי שדברים שנאמרו בשיחה עם 4 או 5 אנשים על מנת לשבח את יצחק פינדרוס מועברים לתקשורת ומסולפים לחלוטין. יצחק פינדרוס אכן עשה עבודת קודש מופלאה כממונה על האגף לחינוך חרדי בקדנציה הקודמת ואכן היום מחלקים מבנים שהוא זה שבנה אותם, ומאידך הממונה הנוכחי ידידי הרב צביקה כהן עושה עבודת קודש לא פחות ואף מכפיל ומשלש, זו עוולה להפוך דברי שבח אמיתיים בשיחה פרטית לרב פינדרוס כאילו בא לנגח מישהו אחר שהופך עולמות ממש גם בימים אלו למצוא פתרון הולם למבני קבע למוסדות 'חכמת שלמה'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר