הרבי מויז'ניץ לדרעי: "ראו על הגר"ש כהן שהוא כואב את מצב הדור"

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הגיע בצהרים לבני ברק לבתי מרנן ורבנן גדולי ישראל להזמינם לחתונת בתו. בבית האדמו"ר מויז'ניץ התקבל בכבוד רב והרבי בירך אותו שימשיך במפעליו של מרן הגר"ע (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הגיע בצהריים (רביעי), לבני ברק בכדי להזמין את מרנן ורבנן גדולי ישראל לחתונת בתו שתתקיים בשבוע הבא.

דרעי הגיע בין היתר אל מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, ראשי ישיבת פוניבז' הגר"ג אדלשטיין והגרב"ד פוברסקי וכמו כן הגיע למעונו של כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ.

דרעי התקבל בכבוד רב אצל האדמו"ר מויז'ניץ שהודה לדרעי על שיתוף הפעולה שלו עם חברי הכנסת של יהדות התורה ואמר שבזכות שכולם משתפים פעולה אפשר להשיג הישגים.

דרעי סיפר לאדמו"ר על שיתוף הפעולה של הנציגים החרדים בנושאי השבת, המחוז החרדי והדיור והרחיב על ההצלחות הרבות בסיעתא דשמיא.

במהלך הפגישה החמיא דרעי לשר הבריאות יעקב ליצמן ואמר כי הוא מביא כבוד לציבור החרדי וגם יודע לשמור על הלכידות והאחדות בין החוגים.

דרעי חשף וסיפר לאדמו"ר כי אמש היו אמורים הנציגים החרדיים להיפגש עם שר החינוך נפתלי בנט, אך כשליצמן שמע שדרעי שוהה בחופשה בצפון, ביטל את הפגישה מיידית בטווח קצר.

הרבי אמר לדרעי כי כשליחו של מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף שהחיה מחדש את יהדות ספרד והחזיר עטרה ליושנה הוא זכאי לברכה והצלחה להמשיך את דרכו בפיתוח מפעלי החינוך שעל ידי תנועת ש"ס ולהגדיל תורה ולהאדירה.

בנוסף התבטא הרבי ואמר: "קשה לי להתבטא בעברית, אבל זה כבוד לציבור החרדי שאתה כשליח ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן נמצא בעמדה חזקה ומשפיעה".

כמו כן הזכיר את דבריו של ראש הישיבה, בישיבת המועצת המשותפת בנושא הגיוס כשפרץ בבכי ואמר כי "ראו עליו שהוא כואב את מצב הדור".

לסיום הרבי הודה לאנשי ש"ס בעפולה אריה בנינו וצורי כהן שעוזרים לקהילה של ויזנ'יץ להתפתח והשר דרעי הבטיח שימשיך לעמוד לימין המוסדות במה שיוכל במסגרת תפקידיו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר