ניו יורק: התושבים מחו והדגל הפלסטיני הוסר

מועצת המחוז בדרום ברוודווי שבניו יורק תלתה דגלים של 25 מדינות לצד דגלי ארה"ב על עמודי החשמל - כולל דגל פלסטין. תושבים מחו על כך שפלסטין אינה מדינה - והדגלים הוסרו (חדשות, בעולם)

דגל פלסטין, ארכיון (צילום: גילי יערי, פלאש 90)

התושבים מחו - הדגל הפלסטיני הוסר: בשבועות האחרונים החלה מועצת המחוז בדרום ברוודווי שבניו יורק במהלך שיווקי במסגרתו נתלו דגלים של 25 מדינות לצד דגלי ארה"ב על עמודי החשמל באזור. בין הדגלים שנתלו ניתן למצוא גם את דגלי ישראל אך גם את דגלי פלסטין.

תושבים שזעמו על המהלך, פתחו במחאה ברשתות החברתיות ודרשו כי דגלי הרשות הפלסטינית יוסרו. חלק מהתושבים טענו כי הרשות הפלסטינית איננה מוגדרת כמדינה ולכן אין שום סיבה שדגלי הרשות ייתלו ברחובות כשהם מוסיפים כי מדובר בהחלטה פוליטית.

תושבים נוספים דרשו את הסרת דגלי הרשות הפלסטינית בטענה כי פלסטין עוינת את ארה"ב ולא אחת ניתן לראות פלסטינים שורפים את דגלי ארה"ב בהפגנות בשטחי הרשות הפלסטינית ועזה.

בעקבות המחאה, בימים האחרונים הסירה הנהלת המחוז את דגלי פלסטין מהרחובות, אלא שחלק מהגורמים בעירייה טוענים כי ההסרה לא קשורה ישירות לעוינות של הרשות הפלסטינית, אלא מאחר והרשות הפלסטינית איננה מדינה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר