הפיגוע בשומרון

המחבלים ירו 23 קליעים לעבר איש המחתרת היהודית לשעבר

שאול ניר, איש המחתרת היהודית שנידון למאסר עולם ושוחרר לאחר קציבת עונשו על ידי הנשיא, הוא הפצוע קשה מפיגוע הירי בשומרון, רעייתו נפצעה באורח קל. 23 קליעים נורו לעבר בני הזוג (חדשות)

כוחות צה"ל בזירת הפיגוע (צילום: גילי יערי, פלאש 90)

שאול ורחל ניר, בני זוג כבני 60, הם הפצועים בפיגוע הירי שאירע הערב (רביעי) סמוך לאבני חפץ בשומרון. שאול ניר הוא איש המחתרת היהודית לשעבר שנידון לעונש של מאסר עולם על מעורבותו ברצח סטודנטים ערבים בשנות השמונים, הוא שוחרר לאחר כשבע שנים בשל קציבת עונשו. בעלה של בתם, לבנת עוזרי, נרצח ליד חברון לפני כעשור.

שאול ניר נפצע באורח בינוני עד קשה בפיגוע הערב, רעייתו רחל נפצעה באורח קל. בתחילה, התקבל דיווח במד"א על תאונת דרכים סמוך לצומת האורות, אולם לאחר מכן התברר כי מדובר בפיגוע ירי שהתבצע מרכב חולף. המחבלים שביצעו את הירי נמלטו לכיוון טול כרם וכוחות גדולים של צה"ל עורכים סריקות אחריהם.

הרכב בו נסעו הפצועים (צילום: דוברות איחוד הצלה שומרון)

מבית חולים בילינסון נמסר כי הפצוע הגיע במצב בינוני עד קשה כתוצאה מירי עם פגיעת ראש וגפיים, הוא הועבר לחדר טראומה. מבדיקה שקיימו כוחות צה"ל ואנשי זיהוי פלילי בזירה, נתגלה כי נורו לעבר הרכב של בני הזוג לפחות 23 כדורים על-ידי המחבלים.

מדוברות מד''א נמסר כי "בשעה 19:23 נמסר למד"א מרחב ירקון על ככל הנראה 2 פצועים סמוך לצומת אבני חפץ. מדיווח ראשוני של חובשים ופאראמדיקים של מד"א במקום פצוע באורח קשה".

(צילום: מד"א)

מתי גולן, פרמדיק אזורי של איחוד הצלה במחוז יו"ש סיפר: "כשהגעתי לזירה יחד עם מתנדבים נוספים של איחוד הצלה מהישוב אבני חפץ נתקלנו בגבר בהכרה מעורפלת ואשה בהכרה שסבלו מפצעי ירי לאחר שנפגעו מירי שבוצע לעבר רכבם. לאחר טיפול רפואי ראשוני בסיוע צוותי רפואה צבאיים הם פונו לבית החולים".

מוקדם יותר היום נפצעו חייל ואזרח באורח קל עד בינוני בפיגוע דקירה ביישוב היהודי בחברון. המחבל שניסה לדקור את החייל נורה ונהרג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר