ניצחון לש"ס

פה אחד: הגאון רבי מאיר סייג נבחר לכהן כרבה של מעלות

הגאון רבי מאיר סייג נבחר פה אחד לכהן בתפקיד רבה של העיר מעלות. מדובר בניצחון לשר הדתות דוד אזולאי וצוות לשכתו שעמלו על בחירתו לתפקיד לאחר פרישת הגאון רבי יצחק ועקנין (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגאון רבי מאיר סייג משוחח עם דרעי לאחר הבחירה (באדיבות המצלם)

משישה יצא אחד: לאחר שעות של הצבעה נבחר אחר הצהריים (חמישי) הגאון רבי מאיר סייג לכהן בתפקיד רבה של העיר מעלות, וזאת פה אחד של כל חברי הגוף הבוחר.

יו"ר ועדת הבחירות, הגאון רבי זבדיה כהן, הכריז הערב לצדו של השר דוד אזולאי וחברי הוועדה כי הרב מאיר סייג הוא המועמד שנבחר לכהן בתפקיד.

מדובר בניצחון לשר הדתות דוד אזולאי וצוות לשכתו שהצליחו להביא לבחירתו של המועמד שנתמך על ידי נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן והראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף, זאת באמצעות הרכבת את הגוף הבוחר והבאת תמיכתם של אנשי 'הבית היהודי' ברב סייג.

צפו: רגע ההכרזה על המנצח בבחירות

מיד עם היוודע תוצאות הבחירות התקשר יו"ר ש"ס השר אריה אל הרב סייג ובירכו על בחירתו. רב סייג אמר לדרעי: "זה לא אני, זה קודם כל אתם, כל ההנהגה הנפלאה של הציבור, זה הציבור המיוחד של מעלות. תבורכו, תמשיכו לעשות חיל".

בדברים שנשא הרב סייג הוא הודה לראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף: "הכל בזכות מרן פאר הדור והדרו, בנו של גדול הדורות האחרונים, בלי הברכה שלו והתמיכה שלו לא היה מתחיל התהליך. מורנו ורבנו הרב יצחק יוסף, האור של התורה של האבא והבן מאיר את ענינו, לאחר האישור והתמיכה שלו התחיל התהליך, אחרי האישור שלו, הרב אריה ואזולאי עשו את התהליך".

צפו: הרב סייג מודה לראשל"צ הגר"י יוסף: "הכל בזכות מרן פאר הדור"

בשנה האחרונה פרש הגאון רבי יצחק ועקנין מתפקידו כרבה של מעלות, לאחר שהגיע לגיל הפרישה ובעקבות כך הוקם בעיר הוקם גוף בוחר שהיום בחר ברב סייג לתפקיד. הרב ועקנין תמך גם הוא במועמדות של הרב סייג, ואף הגיע למועצה הדתית בכדי לשכנע ולעודד תמיכה ברב החדש.

עד כה שימש הרב סייג כרב השכונות בעיר והאחראי על מחלקת הכשרות במועצה דתית.

שישה רבנים התמודדו על התפקיד, אשכנזים לצד ספרדים. המתמודדים היו הרב מאיר סייג, הרב אשר בן חיים, הרב שמואל קאופמן, הרב עזריאל שלמה קוזניץ, הרב יעקב אברהם דדון והרב אלקנה סגל שבמהלך היום הסיר את מועמדותו.

הגוף הבוחר שבחר את הרב סייג הורכב בצורה הבאה: ארבעה נציגים לבתי הכנסת, שמונה נציגים לסיעות שבמועצת העיר, שני אקדמאים ושני אנשי דת בעיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר