אישום על רצח

המחבל מ'בניין פנורמה' לקח סכין משיפודיה ורצח שני יהודים

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד המחבל ראיאד חאליל מדורא, שביצע את פיגוע הדקירה בבניין פנורמה ורצח את אהרן יסייב וראובן אבירם הי"ד באמצעות סכין שלקח משיפודיה (חדשות, בארץ)

המחבל על רקע זירת הפיגוע (צילום: מוטי קמחי - ynet וזק"א ת"א)

הפרקליטות הגישה הבוקר לבית המשפט המחוזי בתל אביב, כתב אישום נגד המחבל ראיאד חאליל, שביצע את פיגוע הדקירה בבניין פנורמה בתל אביב ורצח שני יהודים.

על פי כתב האישום, המחבל ראיאד חאליל, בן 36 ואב לחמישה המתגורר בדורא, לקח סכין באורך 23 ס"מ, מהמטבח של שיפודיה סמוכה, הגיע לבניין פנורמה ודקר שני יהודים שיצאו מתפילת מנחה.

בפיגוע נרצחו ר' אהרן יסייב בן 32 מחולון וראובן אבירם בן 51 הי"ד, בנוסף נפצע בפיגוע גבר בן 50.

על פי העובדות המתוארות בכתב האישום, חאליל עלה לקומה השנייה של בניין פנורמה וחיפש יהודים בכדי לרצוח אותם, כשיצא מהמעלית הבחין באבירם התנפל עליו ודקר אותו, אבירם הצליח להימלט ורץ לעבר חנות יודאיקה בה התפללו באותה שעה תפילת מנחה, הוא זעק "מחבל" והתמוטט.

המחבל רץ לכיוון החנות בה התפללו היהודים, הבחין ביסייב שיצא מהתפילה, התנפל עליו ודקר אותו תשע פעמים. הוא ניסה להמשיך במסע הרצח אך נלכד בידי בעלי החנויות במקום.

בחקירתו הביע המחבל חרטה על מעשיו וטען כי חשב שירו בו ויהרגו אותו וכי תכנן למות כשהיד. "זה היה רעיון אישי שלי, אף אחד לא שלח אותי, הייתי בטוח שיהרגו אותי, אני מתנצל על מה שעשיתי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר