כמה קטן, ככה חכם

צפו: 'כדור הביליארד' שמצלם ב-360 מעלות

חברה סינית חדשה בשם luna השיקה מצלמה זעירה בגודל של כדור ביליארד שתצלם לכם תמונות וסרטונים בזווית של 360 מעלות. לדברי החברה תוכלו גם לקבל פריים מתוך כוס התה שלכם (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
מצלמת luna (מתוך סרטון התדמית של החברה)

כמה קטן ככה חכם: בשבועות האחרונים, בעקבות התחרות העזה בין יוטיוב לפייסבוק, הפכו סרטוני ה-360 מעלות לפופולריים במיוחד לאחר ששתי הענקיות פתחו ערוצים ועמודים ייחודיים המיועדים לסרטונים שהפלטפורמות החלו לתמוך בהם לאחרונה.

כעת מציעה חברה סינית חדשה בשם luna מצלמה זעירה בגודל של כדור ביליארד שתצלם לכם תמונות וסרטונים בזווית של 360 מעלות. החברה העלתה פרויקט באתר מימון ההמונים אינדיגו, שם היא מציעה את המצלמה במחיר של כ-300 דולרים.

המצלמה יכולה לצלם ווידאו באיכות של 4K, והיא משמשת גם בתור מצלמת אקסטרים עמידה למדי, כשבסרטון ששחררה החברה ניתן לראות כי את המצלמה תוכלו להשליך גם לתוך המים משם המצלמה תצלם תמונות וסרטונים, ולדברי החברה תוכלו גם לקבל פריים צילום מתוך כוס התה שלכם.

המצלמה מצוידת במנגנון ייצוב אופטי ועדשות המצלמה בנויות בצורה של שתי מצלמות בעלות עדשות רחבות שיחד יוצרים תמונת 360 מעלות.

בחברה מספרים כי הרעיון התחיל אחרי שראו את הביקוש הגובר לציוד לצילום סרטונים ב-360 מעלות, יחד עם העובדה כי כיום ציוד שכזה עולה אלפי דולרים, החליטו ליצור מצלמה זולה ופשוטה שבעצם עושה שימוש בזוג מצלמות יציבות במקום צידו נע המקובל בשוק, כשהמצלמה יכולה גם לשמש כאמור גם כמצלמת אקסטרים שצברה פופולריות בשנים האחרונות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר