"האזיק האלקטרוני גורם לפולארד לחלל שבת ומזיק לבריאותו"

עורכי דינו של יהונתן פולארד יטענו בשימוע בנושא תנאי שחרורו, כי האזיק האלקטרוני המוצמד לרגלו פוגע בבריאותו מאחר והוא סובל מנפיחות בקרסול וכן גורם לו לחלל שבת, "פוגע בחופש דת" (עולם)

(צילום מסך מתוך ערוץ היוטיוב של insideedition)

לא לגמרי חופשי: עורכי דינו של יהונתן פולארד יבקשו להקל את תנאי שחרורו, במסגרת שימוע בנושא שיערך בבית המשפט המחוזי בניו יורק בפני השופטת קת'רין פורסט.

גם לאחר שחרורו מהכלא אחרי 30 שנה, נקבעו לפולארד תנאי שחרור נוקשים, לפיהן הוא מחוייב לענוד כל הזמן צמיד אלקטרוני, נאסר עליו לצאת מביתו לפני 7 בבוקר והוא מחוייב לחזור לא יאוחר מ-7 בערב, אינו יכול לעלות לישראל וישנו מעקב על פעילות מחשבו.

אלא שהאזיק האלקטרוני מקשה מאוד על פולארד, שסובל מנפיחות ברגלו והאזיק מזיק לבריאותו. בנוסף הוא מאלץ אותו לחלל שבת, כך על פי דיווח בג'רוזלם פוסט.

האגודה האמריקנית של עורכי דין ומשפטנים יהודים, פנו בשבוע שעבר לפרקליטה האמריקנית הראשית לורט לינץ' וביקשו ממנה לאפשר לפולארד לעלות לישראל או להקל על תנאי שחרורו, במכתבם טענו כי תנאי השחרור פוגעים בחופש הדת של פולארד.

נשיאת האגודה אמרה: "מר פולארד הביע חרטה על פעולותיו, הוא היה אסיר למופת במשך כל תקופת המאסר ועכשיו הוא מזדקן ובריאותו מתערערת. אין סבירות כלשהי שמר פולארד יבצע פשעים נוספים. האינטרסים של המדינה שלו והאינטרסים של מערכת המשפט הם שנסכים לבקשה של פולארד להתאחד עם אשתו ולעבור לגור בישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר