מצרים הודיעה: התרסקות המטוס הרוסי בסיני - לא פעולת טרור

מצרים הודיעה לפני זמן קצר, כי השלימה דו"ח ראשוני על התרסקות המטוס הרוסי בסיני לפני חודש וחצי, ועד כה לא נמצאה כי מדובר בפעילות טרור או פעילות פלילית, זאת בניגוד לדעת רוסיה (עולם)

דגם המטוס שהתרסק (צילום: מתוך ynet)

תעלומת המטוס הרוסי: מצרים הודיעה היום באופן רשמי, כי עד כה לא נמצאה כל ראיה כי התרסקות המטוס הרוסי בסיני לפני כחודש וחצי הייתה בשל פעילות טרור.

המצרים הודיעו כי השלימו דו"ח ראשוני על ההתרסקות ולפי שעה הם לא מצאו ראיות המוכיחות כי מדובר בפעילות טרור או בפעילות פלילת שגרמה להתרסקות המטוס וככל הנראה מדובר בתקלה.

ההודעה הזאת היא בניגוד להודעות של רוסיה, המודיעין האמריקני, המודיעין הבריטי וגורמי ביון מערביים נוספים, שקבעו כי מדובר בפעילות טרור, ככל הנראה של דאעש.

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין אמר בחודש שעבר: "אפשר לומר שמדובר בפיגוע, מטען חבלה מאולתר בעוצמה שוות ערך לקילוגרם TNT התפוצץ במהלך הטיסה". הוא הוסיף: אין חוק התיישנות על זה. אנחנו צריכים לדעת את כל שמותיהם, אנחנו הולכים לחפש אחריהם בכל מקום שבו הם מסתתרים. אנחנו נמצא אותם בכל מקום על פני כדור הארץ ונעניש אותם".

לפי הערכות, טרוריסט החבר בארגון דאעש בסניף סיני הבריח את הפצצה לתוך מטען של אחד הנוסעים ובכך גרם לפיצוץ. כזכור, דאעש בסיני לקח אחריות על הפיצוץ מיד לאחר שקרא.

בפיצוץ שאירע דקות אחרי שהמריא המטוס משדה התעופה בשארם א-שייח, נהרגו 224 נוסעים ואנשי צוות, רובים רוסים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר