"יש חיל התורה" • צפו

הראשל"צ הגר"י יוסף: ההצלחות שיש לכוחות הביטחון הם בזכות לומדי התורה

הראשל"צ הגר"י יוסף השתתף אמש בהכנסת ספר תורה לע"נ אחיו הגאון רבי יעקב יוסף זצ"ל ורעייתו הרבנית ע"ה ואמר: "צריך לומר את ההשקפה של התורה, כמו שיש חיל הים יש חיל התורה" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

הראשל"צ והרב הראשי הגאון רבי יצחק יוסף התבטא אמש (ראשון) ואמר, כי ההצלחות שיש לכוחות הביטחון זה בזכות התורה הקדושה.

הגר"י יוסף הגיע להשתתף בשמחת הכנסת ספר התורה לעילוי נשמת אחיו, הגאון הגדול רבי יעקב יוסף זצוק"ל, ורעייתו הרבנית נצחיה ע"ה, ספר תורה שהוכנס לבית מדרשו 'חזון יעקב - בורכוב' בשכונת הבוכרים בירושלים.

במהלך דבריו התייחס הגר"י יוסף לפטירת אחיו ואמר: "כל מעייניו היה תורה, הרביץ תורה במשך עשרות-עשרות בשנים. גם בהתמדה שלו. צריך ללמוד מחכם יעקב ע"ה את אהבת לתורה הקדושה".

הראשל"צ התייחס להדלקת נר חנוכה ברחבת הכותל, בה השתתף גם מפכ"ל המשטרה רב ניצב רוני אלשיך: "אני אמרתי להם, כל ההצלחה שלהם - אם יצליחו, כל החיילים - זה בזכות בני הישיבות, לומדי התורה".

"צריכים לאמר להם את ההשקפה של התורה בלי שום פחד", הוסיף הגר"י יוסף. "כמו שיש חיל האוויר, חיל הצנחנים, תותחנים, יש חיל התורה. בלי התורה לא היו מצליחים, ההצלחות שיש להם זה בזכות התורה הקדושה".

"זה צריך ללמוד מחכם יעקב, את האהבה בלימוד התורה" אמר הרב.

"כשאני הייתי בחור צעיר" סיפר הרב הראשי, "למדתי בישיבה וחכם יעקב היה כבר אברך. אני זוכר הייתי בא אצלו בשבתות, בבין הזמנים, היינו לומדים ביחד הלכה, בית יוסף. איך שהיינו צעירים היה מדריך אותנו ללמוד הלכה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר