"מה עוזר הטנקים?"

חבר המועצת הגר"ש בעדני: "אם בני הישיבות חלשים בתורה אז מצליחים לדקור"

חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי שמעון בעדני, שנכדו נרצח בשנה שעברה בפיגוע דריסה, התייחס לגל הטרור ואמר כי "אם בני הישיבות - חס ושלום - חלשים בתורה אז מצליחים לדקור" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"ש בעדני, אמש (צילום: יעקב כהן )

טרור ללא הפסקה: חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי שמעון בעדני, שנכדו נרצח בשנה שעברה בפיגוע דריסה, התייחס לגל הטרור ואמר כי "אם בני הישיבות - חס ושלום - חלשים בתורה אז מצליחים לדקור".

הגר"ש בעדני השתתף אמש (ראשון) במעמד חיזוק בישיבה לצעירים 'אור אברהם' בראשות הגאון רבי לוי פנחסי בבני ברק.

במהלך דבריו התייחס הגר"ש בעדני לרצח נכדו, אהרן שלום בעדני הי"ד, שנרצח בשנה שעברה בפיגוע דריסה בדרך בר לב בירושלים: "שהנכד שלי נפטר הגיעו אלינו ראשי השלטון לנחם, ושר הביטחון התקשר אלי לנחם ואמר: נתגבר, נתגבר, מה נתגבר? עד עכשיו יש פיגועים וסכינים".

"המחבלים האלה באים עם סכין", הוסיף חבר המועצת, "מה עוזר כל הטנקים, היום באים עם סכין והורגים ולא אכפת להם גם ליהרג, איפה נשמע דבר כזה שהולך מאה אחוז למות והם ממשיכים בזה אי אפשר להבין את זה, זה מהשמיים אין מנוס מזה, הם אומרים נתגבר נתגבר, מה נתגבר הנה עד עכשיו זה קורה ואין עצה לזה".

הגר"ש בעדני התייחס להמנון המדינה 'התקווה' ואמר: "הם שרים 'להיות עם חופשי בארצנו'. איזה חופשי, הם המחבלים הולכים חופשי בארצנו. לא אנחנו".

הגר"ש הוסיף לספר על המצב הקשה בעיר העתיקה: "אני הולך לכותל מידי שבוע. היו תמיד הדרכים מלאות בלילה. היום כמעט ריק, מפחדים. זה נקרא עם חופשי בארצנו? הם חופשי, הולכים כמו מלכים, אף אחד לא יכול להגיד להם כלום. הם לא מפחדים שמישהו יבוא עם סכין יהרוג אותם.

"רואים מכל זה שצריך רק תורה, אם ה' לא ישמור עיר שווא שקד שומר, בחורים אם ח"ו אתם חלשים בתורה אז קורה אסון. מצליחים לדקור יהודי, לפעמים לפני שהם דוקרים מצליחים להרוג אותם. זה הכל סייעתא דשמייא ותלוי בלימוד שלכם".

"זה האחריות שלנו של בני הישיבות ללמוד טוב כדי להגן על עם ישראל. אנחנו בצרה", סיים הרב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר