אימה בארה"ב

כחצי מיליון ילדי לוס אנג'לס נשלחו לבית בגלל "איום ביטחוני"

רשויות הביטחון בקליפורניה, ארה"ב, עורכים סריקות בבתי הספר בלוס אנג'לס מחשש כי באחד מהם הוטמנה פצצה. הלימודים הושבתו ולמעלה מחצי מיליון תלמידים קיבלו הוראה להישאר בבית (בעולם)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

רשויות הביטחון בקליפורניה, ארה"ב, עורכים בשעות האחרונות סריקות נרחבות בכל מוסדות הלימוד בלוס אנג'לס מחשש כי באחד מהם הוטמנה פצצה. בעקבות החשש, מועצת החינוך החליטה שלא לקחת סיכונים והודיעה על השבתה מלאה של הלימודים בעיר. התוצאה: למעלה מחצי מיליון תלמידים נותרו בבית.

חלק מהתלמידים כבר הספיקו להגיע עם ההסעות אל בתי הספר אך אז גילו כי השערים נעולים ואת כוחות הביטחון עורכים סריקות. במקביל, הרשויות הורו ליתר ההסעות לשוב על עקבותיהן.

ההחלטה הנדירה הזו מגיעה בעיקר בעקבות אירוע הטרור שהתרחש רק לפני מספר שבועות בעיר סן ברנדרינו בקליפורניה, שם נרצחו 14 בני אדם במסע טרור של בני זוג שככל הנראה היו קשורים לארגון הטרור הרצחני דאעש.

כוחות הביטחון בלוס אנג'לס עורכים סריקות בבתי הספר (צילומסך)

כאמור, על רקע אותו מסע רצח מחריד, הרשויות בלוס אנג'לס החליטו שלא לקחת סיכונים והשביתו את מערכת החינוך. "אנחנו לא מוכנים לסכן את חיי התלמידים" הסבירו מנהלי המוסדות.

נשיא ארה"ב ברק אובמה צפוי להתייחס לאירועים בלוס אנג'לס בשעה הקרובה. סוכנות הידיעות AP דיווחה כי גם מערכת החינוך בניו יורק קיבלה איום דומה על פצצות שהוטמנו בבתי הספר, אך שם החליטו כי מדובר במתיחה ובשל כך בתי הספר לא נסגרו. עם זאת, בלוס אנג'לס דווח כי מדובר בהתרעה ממשית ולא רגילה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר