הנשיא ישתכנע?

בחור הישיבה פרסם מכתב ציבורי לאובמה ונקרא להרצות בקפיטול

מיכאל אינזל, בחור ישיבה בן 14 מבולטימור, פנה במכתב לנשיא ארצות הברית ברק אובמה ודרש לגנות את רצח עזרא שוורץ. עובד בקפיטול שנחשף למכתב הזמין אותו לפגוש אנשי ממשל (מהעולם)

(צילום: מתוך פייסבוק)

לפני מספר שבועות פנה מיכאל אינזל, בחור ישיבה בן 14 מבולטימור במכתב לנשיא ארצות הברית ברק אובמה ומחה על כך שאובמה לא גינה את הרצח של עזרא שוורץ הי"ד, אזרח ארה"ב שנרצח בפיגוע הירי בגוש עציון לפני מספר שבועות, זאת לעומת הגינוי המידי שהעניק לסדרת הפיגועים שביצע ארגון הטרור דאעש בפריז.

אינזל כתב כי לדעתו ארגון הטרור דאעש הוא הרבה יותר מ"חבורת רוצחים עם מדיה חברתית טובה" כפי שכינה אותם הנשיא לאחר פיגועי הטרור בפריז. "הם הפילו מטוס רוסי בסיני והרגו 224 נוסעים ואנשי צוות, הם רצחו 128 אנשים בפריז והיו מעורבים באינספור עריפות ראשים, גם של אמריקנים, והם ממשיכים להרוג כל יום מאות אנשים בסוריה ובעיראק" כותב בחור הישיבה.

אינזל גם מזכיר כי הפיגוע בסן ברנדינו, קליפורניה בו נרצחו 14 אמריקנים, נעשה גם הוא בהשראת ארגון הטרור דאעש. לבסוף הוא מבקש כי הנשיא ישקול שוב את יחסיו עם ישראל, יחזיר את היחסים ה"בלתי שבירים" עם ישראל ויעמוד מאחורי ישראל המותקפת.

לאחר ששלח את המכתב לאובמה, פרסמה אמו של מיכאל את המכתב בעמוד הפייסבוק שלה, והוא הגיע לאחד מעובדי הפנטגון, אלי גולד, שביקש מהנער להגיע לפגישה עם מספר אנשי ממשל ופוליטיקאים בגבעת הקפיטול בוושינגטון על מנת להביע את עמדתו.

אמש נפגש הנער עם חברי קונגרס ומספר גורמים בצבא ארה"ב לפניהם הציג את מכתבו, כשהוא מבקש מאחד מחברי הקונגרס להעביר את המכתב לברק אובמה באופן אישי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר