"אף אחד מהם לא נביא" • צפו

גפני חושף: כך מתקבלות ההכרעות אצל מרן הרב שטיינמן

במהלך סיור במוסדות החינוך באור יהודה, נשא ח"כ משה גפני דברים על ההתייעצות עם גדולי ישראל וחשף מעט מהמתרחש מאחורי הקלעים • "אף אחד מהם לא נביא. אנחנו לא חושבים" • צפו (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום וידאו: יעקב ורנר; תמונה ראשית: באדיבות המצלם; גלריה: יעקב נחומי)

יו''ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, סגן ראש עיריית ב"ב ומנהל המחלקה המוניציפאלית בדגל התורה מנחם שפירא ומנכ"ל החינוך העצמאי הרב אליעזר סורוצקין, ערכו היום (חמישי) סיור במוסדות החינוך באור יהודה עם ראש העיר הנכנסת ליאת שוחט ועמדו מקרוב על הצרכים של המוסדות בעיר.

בסיור השתתפו גם הרב ישראל גולומב מנכ"ל רשת הגנים, מנהל בית הספר מדעים ויהדות הרב יצחק גוטליב, סגן ראש העיר מר עוזי אהרן ומנכ"ל העירייה עופר תודר.

גפני אמר לנוכחים: "אני רוצה לספר לכם שהלכנו לשאול את מרן הרב שטיינמן לפני הבחירות במי לתמוך. אנחנו שואלים אפילו על דברים שבחיי היום יום. אנחנו לא מפסידים מזה. לא רק בהיבטים הרוחניים של העניין, דברים של דגל התורה".

"גדולי הדור הם אנשים מאוד חכמים, אנשים שיודעים להגיד, כאשר מציגים בפניהם את כל הנתונים. אף אחד מהם לא נביא. זאת אומרת אנחנו לא חושבים. אנחנו יודעים שיש להם את הסייעתא דשמיא שבסוף ההחלטה קשה", הוסיף גפני.

"אני יכול לספר לכם", חשף גפני, "אני הייתי אצל הרב שטיינמן שהיה הסיבוב השני בכמה מקומות. היתה לנו התלבטות מאוד קשה. היה בעפולה סיבוב שני, היה בפתח תקווה והיה בהרצליה. הבחירות היו ביום שלישי ואני הייתי אצל הרב שטיינמן ביום שישי שלפני והצגתי בפניו את הנתונים".

"בפתח תקווה היתה לו התלבטות מאוד גדולה. היה לחץ גדול ממפלגת העבודה ובאמת היה קשה, אז הוא שאל אותי מי לדעתי יותר ישר. זו היתה שאלה. בסופו של דבר מרן הורה בכל המקומות ובאור יהודה הורה לבחור בראש העיר המכהנת", סיפר.

צילומים: יעקב נחומי

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר