המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

כל הצדיקים וגדולי התורה בארץ, יתחננו לבורא עולם שימליך את מלך המשיח בפרהסיה! משיח נמצא, עובד ופועל ואנשים מכירים אותו. הגויים יודעים בדיוק מי זה המשיח!

(באדיבות תאיר נרי)

אבא שבשמיים, אב הרחמים, מוחל וסולח למי שחוזר בתשובה אמיתית. בורא עולם ימשיך לתת את עשר מכות מצרים בכל העולם, וכל מכה תהיה מאה מכות. כל מדינה או ארץ, נשיא או ראש ממשלה, שילכו נגד מדינת ישראל, שירצו לקחת חלקים מארץ ישראל ולגרום להתבוללות בין יהודים לגויים - בורא עולם יסבך ויהרוס את אותו אדם או מדינה, יסבך אותם כלכלית, ביניהם ובינם לבין עצמם, יגרום למהומות והפרעות קשות, מחלות ומגיפות, ואיתני הטבע יכו בהם בכל מקום ומקום. זה יקרה למי שינסה לקחת אפילו סנטימטר אחד ממדינת ישראל, וזה יקרה גם לנשיאים ולראשי ממשלות בעולם כולו, שרוצים לגרום להתבוללות של גויים עם יהודים ולהרוס את העם היהודי.

אנשים לא רואים את העתיד, רק בורא עולם יודע מה יהיה קדימה, את מה שהאדם לא יודע וזאת הבעיה של האדם. הנוצרים מבינים היום מה זה העם היהודי ומי הם היהודים, יודעים מה כוחו ויודעים שהקדוש-ברוך-הוא לא עוזב אותו לעולם. הנוצרים החליטו לעזור לעם היהודי.

מדינת ישראל לא להיות בשאננות, לא להיות יפי-נפש ולא לרחם על ערבים שרוצחים יהודים. יש ארבעה מוקדים במדינת ישראל: מזרח ירושלים, חברון, הנגב והגליל. ושם מסיתים משפיעים על הערבים לפגוע ביהודים, צריך לעקור אותם דחוף! זה התחיל עם אבנים, אחר כך עברו לסכינים ועכשיו עברו לנשק חם. אין שום זכויות לאדם שבא לרצוח יהודים. המסיתים הערבים שולחים את הצעירים לפגוע בעם ישראל, כי האומץ שלהם מטורף ואין להם אשה וילדים. הם מסממים ומפתים אותם ועושים להם שטיפת מוח, ואם הם ייכנסו לכלא, הם ייצאו אחרי עשר שנים כשהם עדיין צעירים ולא בני שבעים.

כל היהודים שגרים במדינת ישראל וחיילי צבא-הגנה-לישראל – 'הבא להורגך השכם להורגו'.

האיסלאם הקיצוני שמחוץ לגבולות ישראל, מפריע לערבים שגרים בארץ, למרות שאין אמונה בהם, לא באלה ולא באלה, כי הם רוצים למחוק כל יהודי שגר בארץ ישראל.

יהודי שגר בארץ ישראל אין לו מה לחשוש מאף אומה ומדינה בעולם. פיגועי הדקירה והרציחות על ידי הערבים - אנחנו צריכים לפקוח עיניים ולהיות ערניים, 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'. יש ענן אש ששומר על גבולות ישראל ואנחנו נשמור על עצמנו.

גוג ומגוג ותוהו ובוהו, נחזור בפעם המאה ונמשיך לחזור, אך ורק בחו"ל! הקדוש-ברוך-הוא מבלבל את כל העמים מסביב למדינת ישראל שיילחמו זה עם זה ולא נותן להם להבין זה את זה, הם מסתבכים עם עצמם 'וסכסכתי מצרים בתוך מצרים, סוריה בתוך סוריה'. כל העמים בעולם מסובכים כדי שלא יפריעו למדינת ישראל. ישראל לא לפחד ולא להיכנע לאף מדינה.

רוסיה בעד מדינת ישראל ונגד טרור, היא נלחמת בסוריה כדי שלא יגיעו דאע"ש וכל מיני פליטים לכיוון רוסיה.רוסיה רוצה לקחת את סוריה תחת חסותה ורוצה את כולם שיהיו תחת חסותה.

ארה"ב רוצה חלק במזרח התיכון. היא פוחדת שרוסיה תשלוט על המזרח התיכון ואחר כך כולם יהיו מחוברים אליה. מה אכפת לארה"ב שרוסיה תשלוט במזרח התיכון? כי אז כל מדינות ערב ילכו עם רוסיה וארה"ב תתמוטט ותתרסק כלכלית. ארה"ב עושה את כל זה רק לעצמה, לא אכפת לה מישראל ולא מהפלסטינאים, זה אינטרס שלה עצמה.

מדינת ישראל לא לוותר על שום פיסת אדמה מאדמת הקודש! כל המקומות בהם בנויים בתים - שייכים למדינת ישראל! שום אדמה לא נגנבה ולא גנובה! מדינת ישראל חובתה ליישב את הנגב, השומרון, רמת הגולן והגליל המערבי, מיליון יהודים צריכים להגיע לישראל - הסכר נפתח. למרות שיש עוד עקשנות של כמה יהודים בעולם, בסוף גם הם יעלו. השאלה היא איך יעלו? בבושת פנים או עם כסף ממכירת הבתים והעסקים. אם ימכרו ויעלו עכשיו - יהיה להם כסף לפתוח בחיים חדשים, ואם יתעכבו - יזרקו אותם מכל מדינות העולם בלי כלום, בחיפזון ולא ברכוש גדול.

דאע"ש באירופה מכין מלכודות כבדות וקשות. כרגע הם עובדים בשקט ומכינים על אש נמוכה. כשכולם יכנסו לשגרה, רוגע ושלווה ויחשבו שהכל בסדר, יפתיעו את כולם ויעשו פיצוצים קשים ביותר, יותר גרוע ממה שעשו קודם.

סוריה נמחקת, תמשיך להימחק, תהיה קמח...

עיראק שממה, מדבר, אין דין ואין דיין, אין מי שישלוט.

איראן ממשיכה עם האטום וחושבת שלא עוקבים אחריה. ישראל עוקבת אחריה ויודעת כל מה שהם עושים. ריבונו של עולם אומר: אם איראן רק תחשוב לעשות משהו מול מדינת ישראל, בורא עולם יְבַלֵע את כל מפעלי האטום וחלק גדול מאיראן בתוך האדמה, עמוק, עמוק, עמוק! שיזהרו להתעסק עם מדינת ישראל, ארץ הקודש והקדוש-ברוך-הוא.

ירדן מחכה ומצפה. למרות שיש קשר טוב עם ישראל, היא רוצה להיפטר מארבע מיליון הפליטים והמסתננים, ולשים אותם על גבול ישראל, לכן מחכה לשלום.

תורכיה, עכשיו כולם יודעים שהיא עובדת עם דאע"ש באופן מלא. אם ימשיכו כך ולא יעשו תשובה מול מדינת ישראל, טורקיה תהיה כמו סוריה.

מצרים, דאע"ש שנמצא בסיני והמוסלמים הקיצוניים, לא נותנים לסיסי מנוחה. דאע"ש מתכנן תכניות עם הקיצוניים לעשות פיצוצים אכזריים וקשים במצרים. הפיצוצים - אין פתרון אם יקרה מה שיקרה.

רצועת עזה, הפלסטינאים, חמאס, דאע"ש, הג'יהאד ופתח - כולם יד אחת נגד ישראל.

ממשלת ישראל תיזהר לא להתפתות אחריהם, כי הם לא רוצים שלום. רוצים רק לקחת חלקים ועוד חלקים מארץ ישראל ולמחוק את כל היהודים מעל פני כדור הארץ. בורא עולם לא ייתן להם. יחד עם זאת, ממשלת ישראל: לעבוד בטבע ולא לתת להם. בורא עולם לא רוצה שלום איתם כי הם רמאים ונוכלים. הםממשיכים לחפור מנהרות כרגיל, לא 12 – אלא 40 מנהרות. הם אומרים שהם חופרים לכיוון שדרות, אבל הם חופרים לכיוון בסיסים ויישובים, רוצים לבלבל את התקשורת.

צבא-הגנה-לישראל, להיות ערניים ולשמור 24 שעות על גבולות ישראל.

יימשכו אסונות טבע, אש, שריפות, רעידות אדמה, התפרצויות הרי געש, שיטפונות, רוחות קשות, סופות, סוגים שונים של צונאמי, סיבוכים וסכסוכים. במדינת ישראל הכל טוב!

כל המדינות באסיה נהרסות ומסתבכות, בורא עולם מנקה את העולם.

בארץ ישראל הקדושה והטהורה יש חורף טוב, קיץ טוב, אוכל בשפע, מים בשפע, פרנסה טובה, בריאות טובה, שבת קודש, חוזרים בתשובה, הגנה ושמירה מהארץ, מצה"ל ומהשמיים! בורא עולם איתנו, בתוך מדינת ישראל! יש הכל בארץ, המדינה הכי יפה בעולם, ברוח ובחומר!

כל היהודים שהתבוללו עם גויים, בורא עולם מבקש מהם לבוא למדינת ישראל ולהתגייר במדינת ישראל. יבוא זמן שלא יוכלו להתגייר לעולמים. כשימליכו את מלך המשיח אי אפשר יהיה יותר להתגייר.

אנשי הצווארון השחור והלבן, הגנבים, הנואפים, הסוטים, העושים מעשים מגונים, במיוחד הבכירים במשק, דתיים ולא דתיים, כולם מתגלים אחד אחרי השני בעיתו ובזמנו. בורא עולם לא רוצה להכביד על בתי המשפט. יעשו תשובה מכל הלב, בורא עולם ימחל ויסלח להם ויקבלו משהו קטן ביותר.

כל הצדיקים וגדולי התורה בארץ, יתחננו לבורא עולם שימליך את מלך המשיח בפרהסיה! משיח נמצא, עובד ופועל ואנשים מכירים אותו. הגויים יודעים בדיוק מי זה המשיח! יהודים הם קשיי עורף, רוצים לראות בעיניים - לראות ולחוש את המשיח כדי להאמין. בורא עולם אומר לעם ישראל, המשיח למעלה הומלך, למטה מחכה הקדוש-ברוך-הוא לעם ישראל שיבקש אותו! כשיבקשו את המלכת מלך המשיח בדור הזה, עכשיו - בורא עולם ייתן להם לראות ולחוש אותו! בשמיים הכל מוכן להמלכה, הכל מתקדם בדרך הטובה ביותר. מחכה הקדוש-ברוך-הוא בכל שנייה שפֹּה, בעם ישראל, יזעקו אליו שימליך אותו!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר