טרור גם בשבת

שלושה נדקרו ברעננה, המחבל נלכד; 'ניסה להיכנס לבית כנסת'

שלושה בני אדם נדקרו על ידי מחבל ברעננה, אחד מהם נפצע באורח קשה. לאחר מרדף, לכדו כוחות הביטחון את המחבל. עדי ראייה סיפרו: "הוא ניסה להיכנס לבית כנסת בעיר". כל הפרטים (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
פיגוע ברעננה, ארכיון (צילום: פלאש 90)

שלושה בני אדם נפצעו הצהריים (יום שבת), אחד מהם באורח קשה, בפיגוע דקירה באירע בעיר רעננה. הפצוע קשה הוא גבר בן 40 שנדקר בבטנו ברחוב אנילביץ' בעיר, שתי נשים נוספות נפצעו באורח קל. המחבל נלכד על ידי כוחות הביטחון.

המחבל הוא שוהה בלתי חוקי בשנות ה-20 לחייו מהכפר טאמון שליד ג'נין. לאחר הפיגוע, קיימו כוחות גדולים של משטרה סריקות נרחבות מחשש שבמקום נמצא מחבל נוסף. בדף הפייסבוק של עיריית רעננה נאמר כי "קיים חשד שמחבל נוסף נמצא בשטח ועוד לא נתפס". עם זאת, אין עד כה ודאות שאכן היה במקום מחבל נוסף.

לפי עדי ראייה, המחבל ניסה להיכנס לבית כנסת בגן העלייה בעיר, בית כנסת שנמצא במרחק של מאות מטרים בלבד מהמקום בו הוא נלכד לבסוף על ידי כוחות הביטחון. עוד מספרים עדי הראייה כי הדקירות בוצעו ברחוב אנילביץ' בעיר ולאחר מכן נמלט המחבל לרחוב רמח"ל. הוא ניסה להיכנס לבית אולם כלב תקף אותו. כשהוא ברח לחצר הוא נלכד על ידי שוטרים.

בעליו של הבית שבחצרו נתפס המחבל סיפר כי "בדיוק יצאתי מהבית לראות מה קורה בחוץ. הסתכלנו שנייה אחת במרפסת לפני שאנחנו יוצאים מהדלת, ואז ראינו את המחבל רץ לכיוון הבית שלנו וכמות גדולה של שוטרים, להערכתי כעשרים שוטרים, עלו עליו, הרביצו לו, ולצערי הרב גם טיפלו בו אחר כך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר