מי החביא מטען דמה בטיסת אייר פראנס לפריז?

מטוס של חברת אייר פראנס הצרפתית שהמריא הבוקר משדה התעופה במאוריציוס לפריז ביצע נחיתת חירום בשדה התעופה בקניה לאחר שבשירותי המטוס התגלה חפץ חשוד (תעופה)

(צילום: שאטרסטוק)

בדרך לפריז - חפץ חשוד בתא השירותים: מטוס של חברת אייר פראנס הצרפתית שהמריא הבוקר (ראשון) משדה התעופה במאוריציוס לפריז ביצע נחיתת חירום בשדה התעופה בקניה לאחר שבשירותי המטוס התגלה חפץ חשוד על ידי נוסעים מבוהלים.

המטוס נחת נחיתת חירום ו-473 נוסעיו ואנשי צוותו פונו מהמטוס בשלום. לאחר הפינוי נלקח החפץ החשוד לבדיקה על ידי כוחות הביטחון הקנייתים, אז התברר כי מדובר במטען דמה. 2 מנוסעי המטוס נעצרו בחשד כי העלו את החפץ החשוד למטוס והטמינו אותו בו.

בהודעה של רשות התעופה הקנייתי נמסר בתחילה כי "שירות הביטחון הקנייתי סיכל ניסיון פיגוע על מטוס 'אייר פראנס', מומחים לפצצות מצאו את הפצצה בתוך המטוס לאחר נחיתתו בנמל התעופה הבינלאומי מוי במומבסה. חומר הנפץ הועבר למקום בטוח מחוץ לנמל התעופה".

"טיסת 'אייר פראנס' מספר 463 יצאה מפור לואי במאוריציוס ועשתה את דרכה לפריז שבצרפת. מטוס הבואינג 777 ועליו 473 נוסעים סטה מנתיבו לכיוון מומבסה וקיבל מרשויות נמל התעופה הקנייתי אישור לבצע נחיתת חירום. כל נוסעי המטוס נבדקו בטרמינל ונלקחו לבתי מלון שבהם הם זוכים לטיפול ולייעוץ". בהמשך כאמור, התברר כי מדובר במטען דמה.

כזכור, לפני למעלה מחודש הוציא ארגון הטרור דאעש סדרת פיגועים רצחניים בפריז בהם נרצחו למעלה מ-130 בני אדם, מאז כוחות הביטחון באירופה מצויים בכוננות גבוהה וסיכלו מספר פיגועים כמו גם פשטו על עשרות תאי טרור ביבשת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר