מתקפה על השבת

ליברמן מסית: "הליכוד מוביל כפייה דתית, ישראל הופכת למדינת הלכה"

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן יוצא במתקפה חריפה על חוק השבת שאושר אמש בוועדת השרים לחקיקה, וטוען: "הליכוד הפך למפלגה חרדית קיצונית, הממשלה נשלטת בידי החרדים" (חדשות)

(צילום: יונתן זינדל - פלאש90)

הסתה נגד השבת והחרדים: יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן, יוצא במתקפה חריפה נגד "חוק השבת" ומסית נגד הציבור החרדי.

בהודעה שהוציא ליברמן נאמר: "‏הליכוד מוביל כפייה דתית והופך למפלגה חרדית וקיצונית יותר אפילו מיהדות התורה".

חוק השבת של מיקי זוהר אושר בוועדת שרים לחקירה: קנסות ותביעות

" החלטת הממשלה לתמוך בהצעת החוק של ח״כ מיקי זוהר מהליכוד שתמנע ‏בפועל פתיחת עסקים בשבתות כפי שהיה נהוג עד היום, היא פגיעה גדולה במאות אלפי משפחות, הן אלו שנהנות לנצל את היום החופשי במקומות הללו והן אלו ‏שמתפרנסות מכך".

ליברמן הוסיף, "זהו עוד שלב שבו הממשלה הזו, שנמצאת גם כך בשליטת החרדים, הופכת את מדינת ישראל למדינת הלכה, תוך בגידה בציבור העולים ובחילונים".

כזכור, אתמול אישרה ועדת שרים לענייני חקיקה, את הצעת החוק של ח"כ מיקי מכלוף זוהר (הליכוד), לאיסור פתיחת עסקים בשבת קודש, וזה למרות התנגדות מפלגת 'כולנו' בראשות שר האוצר משה כחלון.

על פי הצעת החוק של זוהר, עסקים שיעבדו בשבת יקבלו קנס שיהיה גדול פי שלושה מהפידיון היומי שלהם, באותה שבת שפתחו את בית העסק.

עוד מוצע בהצעת החוק, כי בעלי עסקים שיפתחו בשבת יהיו חשופים לתביעה אזרחית של בעלי עסקים מתחרים -השומרים את השבת - ויפגעו מכך שבעל העסק המתחרה פתח בשבת קודש.

החוק יאושר במליאת הכנסת בקריאה טרומית כבר ביום רביעי, אך לא יוקדם, עד לדיון ועדת מנכ"לים שהקימה הממשלה, שתדון בכל נושאי השבת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר