"מזל וברכה": חשבון הבנק המותאם לאנשים עסוקים

בנק מזרחי טפחות מציג את חשבון "מזל וברכה", חשבון מנהלים עם שירותים והטבות שיעזרו לך להיות שמח בבנק, ומותאם לאנשים שאין להם רגע פנוי לקפוץ לבנק, ויש גם קשר אישי עם בנקאי (שיווק)

כיכר השבת | מקודם |
(צילום: שאטרסטוק)

מזרחי טפחות מציג: חשבון מזל וברכה. חשבון מנהלים עם שירותים והטבות שיעזרו לך להיות שמח בבנק אתה שמנהל סדר יום עמוס, שאין לך רגע פנוי לקפוץ לבנק, חשבת שאפשר גם אחרת?

במזרחי טפחות מבינים כי אנשים מנהלים סדר יום עמוס המשלב בין משפחה, עבודה וחיי קהילה. עבור לקוחות אלו יוצא מזרחי טפחות בהצעה ייחודית ומציע להם להצטרף לחשבון "מזל וברכה". חשבון "מזל וברכה" מאפשר ללקוחות שירותים המותאמים לצרכיהם, הטבות אטרקטיביות ושירות אישי ואנושי.

השירותים הייחודים המוצעים ללקוחות כוללים תקשורת זמינה עם בנקאי אישי במגוון דרכי התקשרות, לאורך כל שעות היום והלילה ופתרונות שיחסכו זמן יקר בפעולות בנקאיות שונות ומציגים רף חדש של קשר אישי ואנושי עם הלקוח בעולם הבנקאות:

בנקאי אישי – בנקאי אישי המכיר את הלקוח ואת אורח החיים המיוחד שלו ומלווה אותו לאורך כל הדרך וזמין עבורו במגוון דרכי התקשרות: טלפון, SMS, מייל מאובטח.

עוברים בשמחה – צוות שמסייע ללקוחות להעביר את חשבון הבנק שלהם מבנק אחר אל מזרחי טפחות בקלות. שירות חיוני במיוחד עבור אנשים עובדים שאינם פנויים לטפל בהליך המורכב בעצמם.

מסביב לשעון – שירות של בנקאי הזמין עבור הלקוח בשעות היום והלילה במגוון דרכי התקשרות.

למצטרפים חדשים לחשבון "מזל וברכה", מציע הבנק תנאים מועדפים, לדוגמא:

• כרטיס אשראי זהב או פלטינום ללא דמי ניהול ל-3 שנים.

• שירות צ'ק אפ פיננסי

• הלוואות בתנאים אטרקטיביים

המעטפת המושלמת של שירות, זמינות ותנאים מועדפים, מרכיבה את החבילה האידיאלית עבור הלקוחות ומעניקה להם עוד הרבה סיבות טובות להיות שמחים בבנק.

בהתייחסו למהלך, אמר ישראל אנגל סמנכ"ל חטיבה קמעונאית במזרחי-טפחות: "אנו פונים ללקוחות המנהלים סדר יום עמוס ותובעני, ומציעים להם את חשבון "מזל וברכה" הכולל חבילת מוצרים ושירותים מתוך הבנת צרכיהם הייחודיים. אנו מאמינים שחווית השירות האישית אותה אנו מציעים נותנת ללקוחות פתרונות המותאמים לצרכים שלהם והיא זו ששומרת על מעמד מזרחי טפחות כמוביל בשביעות רצון לקוחות".

להצטרפות ופרטים על חשבון "מזל וברכה" לחצו כאן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר