ומי ישבות?

יו"ר ההסתדרות הכריז: שביתה כללית במשק מיום רביעי

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, הודיע בהפגנת מאות עובדים מול משרד האוצר, כי ההסתדרות תפתח בשביתה כללית במשק החל מיום רביעי על רקע כישלון המו"מ. בפנים: רשימת השובתים (כלכלה)

ההפגנה הצהריים (צילום: דוברות ההסתדרות)

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, הודיע היום (ראשון), כי ההסתדרות נערכת לשביתה כללית במשק החל מיום רביעי הקרוב בשעה 6:00 בבוקר.

את הדברים אמר ניסנקורן בהפגנה של מאות עובדים המאוגדים בהסתדרות, שנערכה מוקדם יותר מול משרד האוצר בירושלים והם מגיעים על רקע כישלון המו"מ עם משרד האוצר על העלאת שכרם של עובדי המגזר הציבורי.

לדבריו, "השביתה אינה המטרה אלא האמצעי להשמיע את קולם של כמיליון שכירים שלא גומרים את החודש. על המדינה לדאוג למעמד החלש ולמעמד הביניים - ויפה שעת אחת קודם. ההסתדרות תדע לווסת ולחלק את תוספות השכר בכל מקום עבודה ואיגוד לטובת העובדים החלשים".

השביתה צפויה להקיף את כל המגזר הציבורי,ב הם עובדי כל משרדי הממשלה, עיריות הערים ירושלים, תל אביב וחיפה, החברות העירוניות, הסתדרות המורים וארגון המורים, עובדי הכנסת, עובדי נציב שירות המדינה, נציבות הכבאות וההצלה, אזרחים עובדי צה"ל, עובדי בתי החולים, עובדי קופות החולים הכללית והמאוחדת, רשות השידור, עובדי הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, עובדי המל"ג ועובדי האוניברסיטאות, עובדי רשות שדות התעופה, עובדי מכון התקנים הישראלי, עובדי חברת החשמל וחברת הדואר, מקורות ועובדי המוזאונים.

העלות המוערכת של יום שביתה הוא כ-600 מיליון שקלים. באיגוד לשכות המסחר פנו לבג"ץ בדרישה להורות על ביטול השביתה, ועל איסור לשבות בחצי שנה הקרובה עד לדיון מעמיק עם האוצר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר