פרסום ראשון

הנהלת בית הכנסת הגדול חזרה בה: חיים אדלר ישמש כחזן הראשי

הנהלת בית הכנסת הגדול בירושלים חזרה בה וחתמה מחדש על הסכם עם החזן המיתולוגי חיים אדלר, שישוב לכהן כחזן הראשי של בית הכנסת. "נהנה משני מוזיקאים בעלי שם וידע נדיר" (חזנות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
חיים אדלר, ארכיון (צילום: כיכר השבת)

הנהלת בית הכנסת הגדול בירושלים חזרה בה וחתמה מחדש על הסכם עם החזן המיתולוגי חיים אדלר, שישוב לכהן כחזן הראשי של בית הכנסת.

בהנהלת בית הכנסת אמרו הצהריים (שני) ל"כיכר השבת" כי "על פי בקשת הנהלת בית הכנסת הגדול ניאות החזן אדלר להמשיך ולשמש חזן ראשי". עוד נמסר כי "החזן אברימי קירשנבוים ימשיך אף הוא להיות חזן נוסף בבית הכנסת הגדול".

"אנו נהנה משני מוזיקאים בעלי שם וידע מוזיקלי נדיר, בלווי מקהלה ומנצח שאין להם אח ורע. כך היה וכך יהיה", הוסיפו.

כזכור, לפני מספר שבועות פורסם כי ההסכם בין אדלר להנהלת בית הכנסת הגיע לסיומו לאחר כמה שנים והוחלט שלא לחדשו, אז גם הוחלט כי קרישנבוים יחליף אותו כחזן הראשי של בית הכנסת.

אלי יפה מבית הכנסת אמר אז כי אדלר "לא עזב בכעס חס וחלילה, בינתיים הוא יופיע פעם בחודש ואחרי זה נמשיך לארח אותו. הוא הגיע אלינו בגיל מבוגר אך הוא נשמע צעיר ומתפלל יוצא מן הכלל".

אדלר שכבר בגיל 11 עבר לפני התיבה ונחשב לאחד מגדולי החזנים, הגדיר בעבר בשיחה עם "כיכר השבת" את שיא הקריירה שלו בכך שהוזמן לשמש כחזן הראשי של בית הכנסת הגדול. לפניו שימש בתפקיד החזן נפתלי הרשטיק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר