נאום תוקפני

נסראללה: "האויב הציוני חיסל את קונטאר, נגיב בזמן הנכון"

מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה חסן נסראללה התייחס בנאום טלוויזיוני לחיסולו של סמיר קונטאר: "אין ספק שהאויב הציוני ביצע את החיסול הזה. אנחנו נגיב במקום ובזמן שנראה לנכון" (חדשות, בעולם)

ב. ניסני | כיכר השבת |
חסן נסראללה (photo by Ferran Queved/propaimages flash90)

בנאום טלוויזיוני מיוחד שנשא הערב (שני), מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה חסן נסראללה התייחס לחיסולו של רוצח משפחת הרן, המחבל סמיר קונטאר, חיסול המיוחס לישראל. "אין ספק שהאויב הציוני ביצע את החיסול הזה. אנחנו נגיב במקום ובזמן שנראה לנכון". אמר נסראלה בין היתר.

לדבריו, "אין ספק שהאויב הישראלי ביצע את החיסול הזה. זה לא אירוע שיש לחקור מי עומד מאחוריו. ישראל שיגרה טילים ישירות למבנה מגורים שבו שהו האח סמיר קונטאר ואחרים. המבנה נפגע וקונטאר מת עם פעילים נוספים".

נסראללה סיפק את הגירסה שלו לאופן ביצוע החיסול וטען כי "המטוסים הישראליים לא חדרו לשמי סוריה, אלא היו מעל הגולן". נסראללה שלל את האפשרות שהמורדים הסורים, להם מאבק עיקש נגד חיזבאללה, עומדים מאחורי החיסול.

לדברי מזכ"ל חיזבאללה, "קונטאר היה מוכן לפגוע בישראל בכל מקום. הוא אהב את פלסטין והקדיש את כל חייו למען העם הפלסטיני, האסירים וההתנגדות הפלסטינית".

כאמור, נסראללה שיגר איום ישיר כלפי ישראל ואמר כי "אנו נגיב במקום ובזמן שנראה לנכון. הלילה אני אומר לאויב, השהיד סמיר קונטאר אחד מאיתנו ומפקד שלנו, זוהי זכותנו על חיסולו במקום, בזמן ובדרך שנראה לנכון. אנחנו בחיזבאללה נממש את הזכות הזאת".

מוקדם יותר נקבר קונטאר לאחר מסע הלוויה בביירות, לבנון. אל הלווייתו של קונטאר, שחוסל לפני למעלה מיממה בהפצצת בניין המיוחסת לישראל, הגיעו מאות אישי ציבור מלבנון ופעילי חיזבאללה. אחיו של קונטאר אמר במהלך ההלוויה כי "דמו של אחי מדבר בעד עצמו". הממונה על קשרי החוץ של חיזבאללה, עמאר אל-מוסווי הזהיר כי "האויב הישראלי יתחרט על ההתנקשות בקונטאר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר