חדש: עכשיו אתם יכולים להזמין טיסה לחלל (אם יש לכם כ-100,000$ מיותרים)

הטיסות המוצעות מבוצעות במעבורת חלל ייעודית שפותחה על מנת לאפשר תיירות חלל, ובה רק מקום אחד מלבד הטייס. המחירים שאנחנו מצאנו עומדים על כ-100,000 דולרים לטיסה (SmartAir)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

חלמתם לטוס לחלל? עכשיו אתם יכולים: אתר הזמנות הטיסות מהגדולים בעולם "kayak", הוסיף בימים האחרונים יעד חדש ואקזוטי במיוחד - החלל, אליו תוכלו לטוס באמצעות מעבורת חלל מסחרית שתאפשר לכם להציץ על העולם מלמעלה.

הטיסות המוצעות מבוצעות במעבורת חלל ייעודית שפותחה על מנת לאפשר תיירות חלל, המעבורת כוללת רק מקום אחד מלבד הטייס, ולכן המחירים שאנחנו מצאנו עומדים על כ-100,000 דולרים לטיסה שממריאה מנמל החלל במדבר מוהאבי שבקליפורניה, שם גם מבוצעות ההמראות של חלק ניכר מהמעבורות והטילים לחלל.

הזמנת טיסה לחלל (צילום מסך)

הטיסה לחלל מבוצעת כאמור על ידי מעבורת חלל רב פעמית ייעודית שמשוגרת בסיוע רקטות חלל, המעבורת שוהה בחלל כ-6 דקות, משם גם תוכלו לראות את מקום המגורים שלכם מגובה של מספר קילומטרים.

את הטיסה לחלל תוכלו למצוא באתר kayak, שם תדרשו לחפש טיסה משדה החלל במוהאבי (MHV) ביעד תכתבו את הקוד M50, אז יוצעו לכם הטיסות לחלל, שימו לב, על מנת לקבל את יעדי הטיסות ואת המחירים תאלצו לבחור בטיסה במחלקה ראשונה לנוסע אחד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר