חקירת הרצח בדומא

סגן ראש השב"כ לשעבר ישראל חסון ל"כיכר השבת": עינויים? "שקר נאלח"

סגן ראש השב"כ לשעבר ישראל חסון, דוחה בשיחה עם "כיכר השבת" את הטענות על עינויים ופעולות לא חוקיות בחקירת הרצח בדומא ואומר כי אם החשוד הודה מדובר בהודאת אמת (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: פלאש90)

פרשת חקירת הרצח בדומא: סגן ראש השב"כ והח"כ לשעבר ישראל חסון דוחה בשיחה עם "כיכר השבת" את הטענות על התעללות בחקירות נגד העצורים בפרשת הרצח בדומא ואומר כי הכול נעשה כחוק.

"אין שום פעולה בחקירה של השב"כ שהיא לא מפוקחת על ידי בית המשפט, הפרקליטות והיועץ המשפטי לממשלה. אין לי שום ספק שלפיכך כל פעולה שנעשית חייבת להיות מגובה באופן חוקי. כל יתר הדברים שנאמרים הם שקר נאלח כמו מי שאומר אותו", אמר.

עורך הדין איתמר בן גביר, המייצג את החשודים אמר הבוקר בפתח דיון בבית המשפט בפתח תקווה, כי מרשו הודה במעורבות ברצח, אלא שלדבריו ההודאה לא קבילה, מכיוון שהוצאה בעינויים.

על כך אומר חסון כי במידה ואכן החשוד הודה במעשים, הרי שההודאה היינה אמת ואין להטיל בה ספק. "אם הוא הודה בעקבות פעולות שהן חוקיות - יבורך החוקר שהציל כנראה אותנו בעוד הרבה פגעים רעים".

"בשביל להרגיע את כולם", הוסיף חסון, "כל המחבלים שנחקרים כמו החלאות האלה, כולם אחרי שהם מודים הם מחפשים תירוצים".

חסון מתייחס גם לעצם הרצח בדומא, ותוקף בחריפות את פעילי הימין הקיצוני, "מדובר בארגון שנקרא קבוצת המרד שהוא מרד במלכות. זו חבורת נאלחים רוצחים אמורים להוליך את כולנו אל מקומות רעים. זה מטורף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר