הסטארטאפ החרדי שהופך יצירת אלבום דיגיטלי לחוויה

אם עד היום נאבקתם בתוכנות על מנת לייצר אלבום דיגיטלי אותו אתם גם הייתם חייבים לעצב, הכירו את 'Facegift' שהפכה את יצירת האלבומים הדיגיטליים לחוויה פשוטה, מהנה ומעוצבת (פרסומת, דיגיטל)

כיכר השבת | מקודם |
(צילום מסך ושאטרסטוק)

הסטארטאפ החרדי שביצע מהפכה והפך את הסיוט לחוויה: שוק הדפסות האלבומים הדיגיטליים והדפסות הקנבס פורח בשנים האחרונות, כשלא מעט אתרי אינטרנט בישראל ובעולם, כמו גם חנויות ה'פוטו' מציעות ממשקים ליצירת אלבומים דיגיטליים. אך סטרטאפ חרדי חדש מציע אתר אינטרנט חדשני במיוחד בו יכול כל אחד ליצור את האלבום הדיגיטלי שלו - בקלות ששוברת את השוק.

הכירו את פייסגיפט - ליצור אלבום דיגיטלי בלי לשבור את הראש

את חברת הסטארטאפ פייסגיפט הקימו הרב בנימין וייס, מר דניאל סיינו ומר אבירם אלון, במטרה לייצר אלטרנטיבה פשוטה, קלה, ידידותית ומהירה שתאפשר לכל משתמש להכין אלבומים דיגיטליים, לוחות שנה מעוצבים עם התמונות שלכם וגם הדפסה על קנבסים, גם אם הוא לא ממש מתמצא בנבכי הטכנולוגיה.

מאחורי חווית המשתמש הייחודית, עומדת חדשנות טכנולוגית מתקדמת, שהושקע בה הון רב, חברת פייסגיפט אף קיבלה על כך תמיכה מהמדען הראשי במשרד הכלכלה בגין חדשנות טכנולוגית והיתכנות כלכלית.

עד שחברת פייסגיפט נכנסה לתמונה, מי שרצה ליצור אלבום דיגיטלי נאלץ להוריד תוכנה ולנסות לעצב את האלבום הדיגיטלי בעצמו. בפייסגיפט מציעים ממשק אינטרנט מתקדם שמאפשר העלאת קבצים ישירות מהמחשב, או אפילו מהטלפון החכם באמצעות ממשק ידידותי שמותאם גם לטלפונים חכמים.

הממשק הייחודי של פייסגיפט מאפשר קבלת לינק ישירות לסמארטפון או למייל שלכם. ומשם תוכלו להכנס ישר לממשק מיוחד להעלאת תמונות מהסמארטפון לאלבום ללא כל צורך בחיבור נוסף למחשב.

התממשקות מלאה עם הטלפון וחשבונות הרשתות החברתיות

ניתן גם להעלות קבצים ישירות מעמוד הפייסבוק שלכם או מחשבון ה'פיקסה' שלכם, כשכל התמונות שמועלות לחשבון שלכם בפייסגיפט זמינים לעריכה ישירות מאתר האינטרנט. כך שאם אתם רוצים להוסיף תמונה מהטלפון החכם תוכלו להעלות אותו ישירות מהטלפון ולערוך אותו באתר.

הממשק של פייסגיפט נגיש כולו כאמור מהדפדפן, והוא כולל גם עשרות עיצובים בתבניות מוכנים מראש, שנותנים לכם פתרון קל ופשוט לעיצוב האלבומים הדיגיטליים בתוך דקות ספורות, כשאתם לא צריכים לייצר את העיצוב בעצמכם כמו שנהוג כיום בשוק.

מהירות קלות ופשטות

בפייסגיפט האלבומים הדיגיטליים שאתם מכינים מאפשרים עריכה קלה וידידותית לתמונות עצמם, כמו גם כמובן לעימוד שלהם, ישירות מהאתר. כך שתוך 10 דקות מאז שפתחתם את החשבון בפייסגיפט תוכלו לסיים את העבודה והאלבום הדיגיטלי האישי שלכם כבר יכול להישלח להדפסה.

האלבומים עצמם ניתנים לשיתוף בצורה פשוטה, כך שעוד לפני שתקבלו את האלבום הביתה תוכלו לשלוח אותו לחברים שיכולו לתת את חוות דעתם על האלבום המיוחד שלכם.

עשרות עיצובים בתבניות מוכנות

מלבד אלבומים דיגיטליים, בחברת פייסגיפט מציעים גם פתרונות חדשניים ופשוטים גם ליצירת לוחות שנה עם התמונות שלכם, כך שאתם יכולים להכין לוח שנה משפחתי עם תמונות רקע מותאמות, כמו גם תמונות של הקרובים שלכם בימי ההולדת שלהם למשל.

ניתן גם ליצור אלבומי פרימיום HD יוקרתיים, שמודפסים על עמודים קשיחים מנייר פוטו באיכות גבוהה וברמת גימור יוקרתית. כמו כן תוכלו גם ליצור ספרי ילדים ולשלב את תמונות הילדים שלכם בתוך הספר, בו הוא גם יופיע כגיבור הסיפור.

אבירם אלון מנהל הפיתוח של חברת פייסגיפט מסביר כי "כולם מכירים את הבעיה, אנשים מצלמים ללא הפוגה ואז נתקעים עם ים צילומים. אנחנו מגישים ללקוח תוכנה שמפשטת ומקצרת עריכת אלבום מעבודה של שעות לדקות ספורות".

ליצירת אלבום דיגיטלי ייחודי ב-Facegift לחצו כאן - www.facegift.co.il

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר