"מאחלים לו בהצלחה"

ניר ברקת בדרך לליכוד? חברי המועצה החרדים מברכים

חברי מועצת העיר ירושלים החרדים לא הופתעו מהודעת ניר ברקת על התפקדותו למפלגת 'הליכוד' ומברכים אותו. ומי יחליפו? "עדיין לא יודעים כלום וגם האם יצליח בליכוד", הם משיבים (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ניר ברקת (צילום: פלאש 90)

החלטתו של ראש העיר ירושלים ניר ברקת להתמודד במפלגת 'הליכוד' והודעתו הבוקר (שלישי) על התפקדותו למפלגה, לא הפתיעה את הגורמים בפוליטיקה הארצית ובפרט לא את אלו בכיכר ספרא. חברי המועצה החרדים מברכים בשיחה עם "כיכר השבת" את ברקת על הצעד.

חבר המועצה מיכאל מלכיאלי מש"ס אמר ל"כיכר השבת" כי "לברקת יש ניסיון רב בעיריית ירושלים ואנחנו מאחלים לו בהצלחה".

"יחד עם זאת", אומר מלכיאלי, "בזמן שהוא נמצא בירושלים, שנמשיך יחד לפתח את העיר לכלל האוכלוסייה תוך דגש על תיקון עיוותים ושמירת הסטטוס-קוו וחלוקה הוגנת של התקציב לתושבי ירושלים".

סגן ראש העיר יוסי דייטש, לא מייחס חשיבות רבה להודעתו של ברקת ואומר כי הוא אינו רואה כיצד ברקת משתלב בליכוד בשלב זה. "אני לא רואה איך הוא מגיע לליכוד כשביבי הולך להיות בראש הליכוד בבחירות הבאות", אומר דייטש.

דייטש מתייחס לעצם ההחלטה של ברקת ואומר כי "זה לא נוגע לנו כרגע. זה שהוא מתמודד כעת לליכוד אין אמירה כלפי עיריית ירושלים משום שהוא אמר כי הוא מחויב לראשות העיר".

צפו: ניר ברקת מתפקד לליכוד

"באשר לאחרי הקדנציה הנוכחית", אומר דייטש, "זה עוד הרבה זמן ובמהלך השנים יכולים לקרות דברים גדולים שישנו את הכול. אני מאחל לו בהצלחה".

סגן ראש העיר ישראל קלרמן אומר כי "אם בנאדם רוצה ללכת ומיצה את עצמו בעיריית ירושלים, בזמן שהוא גם אמר שירושלים תהיה חשובה לו גם במקום אחר, אז רצונו של אדם זהו כבוד ואם הוא חושב שהוא יכול לתרום לירושלים ממקומות אחרים, אז למה לא?".

על שאלת מחליפו של ברקת בראשות העיר, משיב קלרמן כי "אף אחד לא מדבר על זה היום. עוד לא הגענו לאמצע קדנציה. בעקבות הודעה של ראש עיר - אף אחד לא מדבר על זה. אנחנו עדיין לא יודעים כלום וגם האם יצליח בליכוד, ולכן זה לא נושא אצלנו".

יו"ר הסיעה וחבר מועצת העיר אליעזר ראוכברגר מברך את ברקת ואומר כי "אני מכבד את רצונו של ראש העיר להתמודד במגרש הארצי, ומאחל לו בהצלחה".

חבר המועצה יצחק פינדרוס אומר כי "אני עוד לא רואה אותו עוזב כל כך מהר את ראשות העיר. הוא כבר עוסק בזה כמעט שנתיים ובמהלך השנים הללו הקים מטה פעיל להתפקדות בליכוד ולכן אני אומר שימים יגידו".

"תפקיד ראש העיר הוא תפקיד מכובד ובעל סמכות יותר מכל תפקיד של שר אחר", מוסיף פינדרוס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר