"לא מוסרית"

ח"כי יש עתיד הודיעו: מוותרים על תוספת השכר

חברי הכנסת של יש עתיד, הודיעו כי בהתאם לחוק החדש, הם מוותרים על תוספת השכר שלהם בהעלאה האחרונה. יו"ר המפלגה יאיר לפיד אמר: "זה בלתי נסבל ושערורייתי" (חדשות, פוליטיקה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש90)

העלאת שכר החכי"ם: לאחר שאתמול אושרה במליאת הכנסת, ההצעה לאפשר לחברי כנסת לוותר על העלאה בתוספת השכר שלהם, הודיעו הצהריים (שלישי), חברי הכנסת של 'יש עתיד' כי הם מוותרים על התוספת.

יו"ר המפלגה יאיר לפיד אמר: "היום אחרי שעבר החוק החדש, שקובע כי כל חבר כנסת יוכל לוותר על שכרו, אנחנו מודיעים כי אנחנו מוותרים על תוספת השכר הנוכחית. מדובר בתוספת לא מוסרית, מפני שאנחנו מאמינים שהכסף הזה שייך לאזרחי ישראל. זה בלתי נסבל וזה שערורייתי שאנשים פה לא גומרים את החודש וחברי הכנסת מקבלים תוספת שכר שמסתכמת במיליוני שקלים."

במפלגה מתפארים כי, "יש עתיד היא המפלגה היחידה שמנסה שוב ושוב עוד מהכנסת הקודמת לנסות לשנות את המציאות העקומה הזאת, שבה חברי הכנסת מעלים לעצמם את השכר שנה אחרי שנה. אנחנו יזמנו קיצוץ של 10% בשכר חברי הכנסת וכל המפלגות האחרות סירבו. אנחנו ניסינו לעצור את העלאה הקודמת וכל המפלגות האחרות סרבו ובמהלך החודשים האחרונים תורמים חברי הכנסת של יש עתיד את התוספת לשכרם לטובת ארגונים ועמותות חברתיות".

עוד נמסר מיש עתיד: "הדבר הראוי לעשותו זה שחברי הכנסת יתכנסו ויגידו אנחנו מיישמים את המסקנות של הוועדה הציבורית ואנחנו מוציאים מידינו את העלאה שלנו. חברת הכנסת גרמן שלקחה על עצמה לנהל ולארגן את המאבק שלנו בהעלאות השכר האלה תמשיך להיאבק בנושא הזה. צריך לעצור את העלאה הזאת אחת ולתמיד בצורה גורפת ולא באופן וולונטרי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר