טרגדיה בבני ברק

פעוט בן שלושה חודשים לא התעורר משנתו בבית המטפלת ונפטר

פעוט חרדי איבד הבוקר את הכרתו בבית המטפלת בבני ברק לאחר שלדבריה לא התעורר משנתו, ופונה במצב אנוש לבית החולים שניידר בפתח תקווה, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

פעוט חרדי, בן שלושה חודשים בלבד, איבד הבוקר (רביעי) את הכרתו בבית המטפלת בבני ברק לאחר שלא התעורר משנתו, ופונה במצב אנוש לבית החולים שניידר בפתח תקווה, שם נאלצו צוותי הרפואה לקבוע את מותו.

המקרה התרחש לפני זמן קצר, כאשר צוותי הצלה הוזעקו לביתה של המטפלת ברחוב קובלסקי בשכונת קריית הרצוג בבני ברק, בשל דיווח על פעוט שאיבד את הכרתו.

צוותי הצלה גוש דן ואיחוד הצלה ביצעו בפעוט פעולות החייאה ממושכות ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו מוגדר אנוש.

בניידת טיפול נמרץ המשיכו המתנדבים בפעולות החייאה מתקדמות שנמשכו גם על ידי רופאי בית החולים שניידר אך כעבור מן קצר הם נאלצו לקבוע את מותו.


יוסי טייטלבוים מתנדב באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום הפעוט היה ללא הכרה וללא דופק ונשימה לאחר שלדברי המטפלת לא התעורר משנתו. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לחדר הטראומה בבית החולים שניידר".

דוברת בית החולים שניידר אישרה את הפרטים ל"כיכר השבת" ואמרה כי "הפעוט הגיע לבית החולים כשהוא ללא רוח חיים. רופאי בית החולים המשיכו פעולות החייאה אך נאלצו לקבוע את מותו. אנחנו משתתפים בצער המשפחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר