דיווח: פייסבוק החלה לאפשר שידורים חיים גם למשתמשים פרטיים

חודשים לאחר שענקית הרשת פייסבוק השיקה את Facebook Mentions - כלי השידור החי לעמודים מאומתים, דיווחים ביממה האחרונה מלמדים כי השירות נפתח גם למשתמשים רגילים (דיגיטל)

(צילום: שאטרסטוק)

לאחר חודשים - פייסבוק פותחת את השידורים החיים גם למשתמשים פרטיים: חודשים לאחר שענקית הרשת פייסבוק השיקה את Facebook Mentions - כלי השידור החי לעמודי הפייסבוק המאומתים בלבד, דיווחים ביממה האחרונה מלמדים כי השירות נפתח גם עבור משתמשים רגילים באפליקציית האייפון של פייסבוק.

אפליקציית השידורים פעילה בינתיים רק דרך אפליקציית אייפון ייחודית, שטרם ברור מתי תגיע גם למערכת ההפעלה הפופולרית בהרבה, אנדרואיד. ההערכות הן כי בטווח הנראה לעין תאפשר פייסבוק את השידור החי גם למשתמשי אנדרואיד לאחר שהחברה החלה לפתוח את הפיצ'ר לכלל המשתמשים.

המטרה בהשקת האפליקציה החדשה היא התחרות הגוברת מול גוגל ויוטיוב, שהפכה בשנה האחרונה למתחרה משמעותית של פייסבוק. חברת פייסבוק החליטה לתעדף משמעותית סרטונים על פני תמונות וטקסטים העולים ברשת החברתית, במטרה לעקוף את הוויראליות של יוטיוב ששולטת ביד רמה בשוק הסטרימינג בעשור האחרון.

לדברי החברה, Facebook Mentions נועד על מנת לתת "דרך טובה יותר לשחקנים, ספורטאים, עיתונאים ודמויות ציבוריות אחרות לשמור על קשר עם העוקבים שלהם ועם האנשים והנושאים החשובים להם", אך ייתכן כי בעתיד תפתח החברה את השידורים החיים לכלל המשתמשים.

כידוע, יוטיוב מפעילה שירות שכזה כבר מספר שנים, כשבתחילת הדרך גם השידור החי ביוטיוב היה מוגבל למשתמשים בעלי מספר עוקבים מוגדר, ובהמשך הוא נפתח לכולם. היתרון שפייסבוק יכולה ליצור הוא באפליקציית מובייל שתאפשר שידור חי ישיר, כשהפלטפורמה הוויראלית של פייסבוק יכולה לגרום לגוגל מכה של ממש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר