דוקרים ללא הפסקה

תיעוד מחריד: רגעי פיגוע הדקירה בשער יפו

שני בני אדם נרצחו בפיגוע הדקירה הקשה בשער יפו בירושלים. אתר ynet פרסם תיעוד של רגעי האימה בהם נדקרו שלושה יהודים ולאחר מכן חוסלו שני המחבלים. קשה לצפייה (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: קובי אוזר, מתוך Ynet)

שני בני אדם נהרגו היום (רביעי) בפיגוע הדקירה הקשה בשער יפו בירושלים. אתר ynet פרסם תיעוד דרמטי של רגעי האימה בהם נדקרו שלושה יהודים ולאחר מכן חוסלו שני המחבלים. הסרטון קשה לצפייה.

בתיעוד ניתן לראות את שני המחבלים מתנפלים על יהודי ודוקרים אותו ללא הפסקה. לאחר מכן נראות שלוש לוחמות מג"ב מגיעות למקום בריצה ופותחות באש לעבר המחבלים. כתוצאה מכך נפגע עופר בן ארי מירושלים. הוא נפצע באורח אנוש ולאחר מכן נקבע מותו בבית החולים.

בהמשך התיעוד ניתן לראות את השוטרים והשוטרות מנטרלים את המחבלים, כאשר מספר אזרחים מגיעים למקום ומתחילים לבעוט במחבלים. לאחר מכן נראה אחד השוטרים מרחיק את האזרחים. שני המחבלים מתו לאחר מכן מפצעיהם.

הרב ראובן בירמכר הי"ד, ר"מ בישיבת אש התורה, נרצח בפיגוע לאחר שנדקר בידי המחבלים. עופר בן ארי ז"ל נהרג מפצעי ירי, ככל הנראה לאחר שנורה בשוגג על ידי לוחמות מג"ב שנטרלו את המחבלים.

המחבלים הם שני אסירים משוחררים - ענאן חמאד, בן 20, ועיסא עסאף, בן 19. שניהם ממחנה הפליטים קלנדיה.

מחקירה ראשונית, הכוללת עדויות של שוטרים ואזרחים עדי ראייה, עולה כי לוחמות מג"ב ירו ופגעו במחבלים. יחד עם זאת, מהמשטרה נמסר כי אחד המחבלים ניסה, גם לאחר הירי, לקום והשתולל באופן מאיים כשהוא עדיין אוחז בסכין.

אזרח שהגיע עם מוט פעל על מנת לסייע בנטרול האיום מצד המחבל וחבט בידו במטרה לשחרר ממנה את הסכין והאיום, בצד שוטר שהמשיך במאבק לנטרולו עד להשתלטות מלאה עליו.

"האזרח נשאר בזירה ונגבתה עדותו. חקירת האירוע תימשך עד לקבלת תמונה מלאה של כל אשר התרחש בזירת הפיגוע" נמסר מהמשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר