ח"כ מיקי זוהר: "התברר לי שהטרור היהודי אכן קיים"

חבר ועדת החוץ והביטחון ח"כ מיקי זוהר נועד עם שר הביטחון יעלון בנושא חקירת החשודים ברצח בכפר דומא ויצא במתקפה חריפה נגד אנשי הימין הקיצוני. "הטרור היהודי אכן קיים", אמר (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ מיקי זוהר (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

הקיצונים מאבדים את ההנהגה: חבר ועדת החוץ והביטחון ח"כ מיקי זוהר (הליכוד) נועד עם שר הביטחון משה (בוגי) יעלון בנושא חקירת החשודים ברצח בכפר דומא ויצא במתקפה חריפה נגד אנשי הימין הקיצוני.

זוהר הביע באוזניו של שר הביטחון את חששו בדבר עינויי הנערים החשודים ברצח בכפר דומא על ידי השב"כ אך מספר כי יעלון הבטיח לו שלא מתקיימים עינויים.

"שר הביטחון הבטיח לי כי לא מתקיימים כל עינויים וכי החקירה מתקיימת על פי הנהלים, בהתאם לחוק ובליווי משפטי קפדני וצמוד. הוא הוסיף כי הוא מעניק גיבוי מלא לאנשי השב"כ ולעומד בראשו. לדבריו יש חובה להוסיף ולגבות אותם כיוון שהם מבצעים מלאכת קודש בהגנה על ביטחונם של אזרחי ישראל", אומר ח"כ זוהר.

זוהר מוסיף כי "הנתונים וההוכחות המקוממות שהוצגו לי על ידי שר הביטחון, ביחס לטרור יהודי האירו את עיני, או שמא החשיכו אותן. התברר לי בצורה ברורה ביותר כי הטרור היהודי שכל כך התקשיתי להאמין בקיומו, אכן קיים. מדובר בקבוצה קטנה מאוד של פורעי חוק הממיטים חרפה על ההתיישבות כולה.

"למרות שמדובר בקומץ קיצוני והזוי - בכאב, זעזוע וצער עמוק אני נאלץ לחזור בי מאמירותיי כי אין יהודים התומכים ברצח חפים מפשע. את קומץ השייכים לקבוצה זו צריך להוקיע. המעשים בהם תומכים הטרוריסטים היהודים מסכנים את העם היהודי ועלולים להביא אסון כבד להתיישבות ולמדינת ישראל כולה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר