סער לא יתמודד בליכוד: "לא אשחק בתיאטרון הבובות של נתניהו"

השר לשעבר גדעון סער, הגיב לעיתונאי עמית סגל ששאל אותו בטוויטר, אם יתמודד בפריימריז בליכוד שרה"מ נתניהו מתכוון להקדים, כי אינו מתכוון ל"שחק בתיאטרון הבובות של נתניהו" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו וסער בימים טובים יותר (צילום: מרים אלסטר, פלאש90)

ממשיך בפסק הזמן: השר לשעבר גדעון סער התייחס הבוקר לפריימריז לראשות מפלגת השלטון "הליכוד" ואמר כי אין בכוונתו להשתתף ב"תאטרון הבובות" של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

הדברים נאמרו בתגובה לשאלה שהפנה לסער העיתונאי עמית סגל בציוץ בחשבון הטוויטר שלו: "תגיד, בהנחה שנתניהו יצליח לקיים את הפריימריז בעוד 5 דקות בערך כפי שהוא מתכנן, אתה עשוי להתמודד בכל זאת?".

סער השיב בתשובה מלאה בעוקץ לנתניהו: "התשובה בגוף השאלה. בתיאטרון בובות אני לא נוהג לשחק. מאחל הצלחה לנתניהו בהתמודדות, כמו גם לשאר השחקנים בהצגה".

משמעות הדברים כי סער לא מתכנן להתמודד, לפחות לא בתקופה הקרובה, לראשות הליכוד. כזכור, בראשית השבוע דווח בחדשות 10 כי סער פנה לרמטכ"ל לשעבר ואנשים נוספים במטרה לבחון הקמת מפלגה חדשה.

בתוך כך, בכיר ב'ליכוד' אומר לעיתונאית סימה קדמון ב'ידיעות אחרונות' כי "אחרי ארי הרו, אנחנו מעריכים שנתניהו הולך לבחירות. בחודש אוקטובר חוזרת הכנסת מפגרה ונתניהו יודיע על בחירות בחודש מארס 2018. מה שמלחיץ את ביבי זה שובו של גדעון סער".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר