אלי ישי על חתונת השנאה: "צעירים הזויים; לגנות ולהוקיע"

לאחר הגינויים החריפים שנשמעו מכל קצות הקשת הפוליטית, גם ח"כ לשעבר ויו"ר מפלגת הימין 'יחד' אלי ישי מגנה את חתונת השנאה ואומר כי מדובר ב"צעירים הזויים" וקרא להוקיע זאת (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אלי ישי (צילום: Tomer Neuberg/FLASH90)

סערת חתונת השנאה: לאחר הגינויים החריפים שנשמעו מכל קצות הקשת הפוליטית, גם ח"כ לשעבר, יו"ר מפלגת הימין 'יחד' אלי ישי תוקף את משתתפי החתונה שרקדו בחתונת חברם עם תמונות נרצחי משפחת דוואבשה ובקבוקי תבערה ואומר כי מדובר בצעירים הזויים.

"אני בטוח שאין יהודי בר דעת שצפה בסרטון הזוועתי שפורסם ולא התבייש ונכלם", כתב ישי בפייסבוק שלו, "מקומם לראות צעירים הזויים, רוקדים, מניפים תמונת נרצח, אוחזים בסכין, רובים ובקבוקי תבערה - ככה לא מתנהגים אנשים שפויים".

"יש להוקיע מעשה מחפיר זה", הוסיף, "לגנות ולא להתגונן ולפעול שמקרה זה לא יקרה לעולם".

בסרטון שנחשף אמש בחדשות 10, נראים צעירים קיצוניים מנוער הגבעות, כשהם רוקדים בחתונה לצלילי "שיר הנקמה" זכרני נא, תוך שהם מניפים סכינים ורובים, ובין היתר גם דוקרים את תמונות של התינוק עלי דוואבשה שנרצח בפיגוע בכפר דומא.

ראש המשלה בנימין נתניהו גינה הבוקר את הסרטון ואמר כי "תמונות המזעזעות ששודרו הערב, מראות את פניה האמיתיות של קבוצה המהווה סכנה לחברה הישראלית ולביטחון ישראל. איננו מוכנים לקבל אנשים שכופרים בחוקי המדינה ואינם רואים עצמם כפופים להם. התמונות מעידות עד כמה חשוב שב״כ חזק למען ביטחון כולנו".

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, גינה את הסרטון ואמר כי "אני נמצא בעיצומו של שבוע בו אני חוגג את נישואי ביתי. דווקא מהמקום הזה, אני עומד מזועזע מהתמונות מעוררות הסלידה שפורסמו אמש, בהם נערים יהודים במקום לחגוג שמחה טהורה של הקמת בית בישראל, מניפים בגאווה תמונת תינוק שנשרף למוות.

"הגיע הזמן לומר בקול צלול וברור לאותם טרוריסטים, אין חלקנו עימכם, יהודים לא נהגו מעולם כך, לא נוהגים כך, ולא ינהגו כך".

הרב הראשי לישראל, הגר"ד לאו, הגיב לתיעוד המחריד: "יש להוקיע בכל דרך הזדהות נוראה כזו עם מעשה רצח. מעשים שכאלו אינן דרך היהדות, זו התנכרות והתנערות מערכי העם היהודי, מתורת ישראל ומייחודיותו של העם היהודי, ההורים והמחנכים צריכים לקחת על עצמם את המשימה, יחד עם גורמי החוק, לעשות הכל למנוע הזדהות כה מחרידה עם מעשי טרור ורצח מחרידים שכאלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר