"יצא מהכלא בטירוף" • ראיון ראשון

אב העצור מדומא: "במשך יומיים היה קשור לכיסא עם אזיקים"

ניר ק', אביו של אחד העצורים בפרשת הטרור בכפר דומא, בראיון מיוחד ל"כיכר השבת" מגולל את שעבר בנו בחדרי החקירות של השב"כ, הישיבה הרצופה, הקשירות והצעקות ויש גם אליבי (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
פעילי ימין בביהמ"ש בדיון על עצורי דומא (צילום: פלאש 90)

"יצא מהכלא בטירוף" • ראיון ראשון ובלעדי: חקירת הטרור היהודי בכפר דומא, בו נרצחו שלושה בני משפחה אחת, מעוררת סערה גדולה, בעקבות טענות פרקליטי העצורים כי הם עונו בידי חוקרי השב"כ, טענות שמוכחשות על ידי הארגון.

ניר ק', אביו של אחד העצורים בפרשה, אומר בשיחה מיוחדת עם "כיכר השבת" כי בנו "יצא בטירוף" מהמעצר וחושף את האליבי של בנו.

בפתח השיחה, חוזר האב ליום הרצח בכפםר דומא, ומספר כי "באותו יום שבו התרחש מקרה הרצח, הוא ביקר אותי ברמת גן יחד עם חבריו ומשם הם נסעו לבני ברק ואחר כך לצפת. כהרגלי אמרתי לו תתקשר אלי כשתגיע לבית וכך היה, הוא ישן בבית של גרושתי וכך היא אמרה בעדותה במשטרה".

"הבן וארבעת חבריו היו בסלון עד השעות הקטנות של הלילה והם הסתכלו במחשב. בבוקר שהיא התעוררה כולם ישנו ולכן אין סיכוי שהם היו בכלל ברצח", הוסיף.

האב מספר על שעבר על בנו בחדרי החקירות ואומר כי "במשך יומיים רצוף הוא היה קשור לכיסא עם אזיקים. שאלתי אותו איך ישנת והוא טען כי החוקרים צעקו והרביצו לו. היו חוקרים אותם בשבת כשברקע נשמעה מוזיקה. המדובבים איימו נגדו באלימות".

"הוא הוריד כמה קילו בימי המעצר כי הוא לא אכל כראוי. הוא יצא בטירוף", אומר האב בצער ומספר כי "השופט נתן אישור להכניס לו ציוד אישי אחרי 15 ימים וכשהוא שוחרר התברר לנו כי הציוד שכלל בגדים לא הגיע לידיו וזאת למרות צו של בית משפט".

"בימי החקירות הראשונים הם צעקו לעברו 'אתה רצחת ילדים' והוסיפו 'אנחנו יודעים שאתה רצחת'", מספר האב, "אחרי כמה ימים החוקרים אמרו לו 'אנחנו יודעים שאתה לא היית בכפר דומא אבל אתה סיפקת רכב', אבל מדובר בילד בן 17 אז איך יהיה לו רכב. אחר כך הם אמרו לו 'אתה יודע מי הרוצחים'".

האב אומר כי שוחח ונפגש עם בני משפחות העצורים הנוספים ושמע מהם אליבי ובכך הוא מבהיר כי מעדיף להאמין לעצורים ומשפחותיהם מאשר לחוקרי השב"כ. "גם אם הם יודו, אאמין עד יום מותי כי הם חפים מפשע", אמר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר