לפני חורבן העולם, המשיח יגיע

כל יהודי טהור וחכם לא משנה אם הוא דתי או לא, יודע מה זה גאולה ומשיח. משיח נמצא, פועל ועובד והרוב יודעים. בורא עולם מחכה שהיהודים בישראל יזעקו אליו שימליך את מלך המשיח!

הרב ניר בן ארצי (באדיבות תאיר נרי)

אבא שבשמיים, אב הרחמים, מרחם על כל בריותיו בעולם כולו ובמיוחד על היהודים שגרים בארץ ישראל הקדושה. מחכה ליהודים שגרים בחו"ל שיבינו שנגמרה הגלות ולא יוכל לחכות להם עוד הרבה זמן, לא יעכב את הגאולה ולא את התגלות מלך המשיח. אף אחד בעולם לא יכול לעכב את המלכת מלך המשיח, אף אדם בעולם באשר הוא, לא ארץ ולא מדינה, לא רעידת אדמה ולא צונאמי, לא סופות ולא רוחות, לא גשם ולא אש - אין אף מלאך בשמיים ובארץ שיכול לעכב את המלכת מלך המשיח! כי בורא עולם מאס ובועט את העולם הישן שבו הורגים ורוצחים, גונבים ומרמים, משחדים ונואפים.לא ייתן לעולם להגיע למצב שהיה בימי נח.

כדור הארץ עבר, עובר ויעבור את עשר מכות מצרים, שכל מכה היא מאה מכות, זה לא יפסיק וזה לא ייפסק! בורא עולם התחיל להכין את העולם לעולם חדש. שבו מדינת ישראל ועם ישראל היהודים שנמצאים בארץ ישראל, ומשיח שנמצא בתוכם ובזמן הקרוב ימליך אותו בורא עולם - ישלטו בכל העולם,מי שיישאר.

גוג ומגוג ותוהו ובוהו זה מחוץ לגבולות ישראל, בארץ ישראל הקדושה יש נוף הכי יפה בעולם, ימים הכי טובים בעולם, מים קדושים וטהורים, ירקות ופירות הכי טעימים ובריאים בעולם לגוף האדם. יש בה פרנסה בשפע לכל יהודי ויהודי ויש בה שמירה והגנה הטובה ביותר בעולם! את גבולות ישראל עוטף ענן אש ובכל זאת היהודים, 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'. הבחירה בידי האדם אם יהיה לו טוב או רע, האדם עצמו בוחר את הטוב או את הרע, אל תבואו אחר כך בתלונות לקדוש-ברוך-הוא. מדינת ישראל יכולה לעטוף את כל העולם! בזכות מדינת ישראל והיהודים שבה - העולם כולו ניזון וקיים!

כשאדם עצוב, מתלונן, מתמרמר ומתמסכן, הוא מרחיק את הקדוש-ברוך-הוא מעליו. כשיסמוך על הקדוש-ברוך-הוא, ילך איתו ויאמין בו - יתרפא מכל מחלותיו וצרותיו, תהיה לו פרנסה וחיים טובים וארוכים.

צבא-הגנה-לישראל, הוא הצבא החזק ביותר בעולם! כתבנו בעבר שלטייסי חיל האוויר מחוברים מלאכים משמיים. זה נכתב במסר לפרשת מקץ וגם לפני. אסור לצה"ל להיכנס לשאננות ואסור גם לממשלת ישראל להיכנס לשאננות.

הקדוש-ברוך-הוא אומר לכל היהודים, שהם יהודים אמיתיים, הגרים במדינת ישראל, שלא יוותר לאף אחד. אין שמאל או ימין, כולם יהודים, עם אחד, כולם בנים של יעקב אבינו! אין עדות, אין מפלגות ואין כלום - להתאחד ולהתלכד, כדאי לכם.

תורכיה רוצה להתחבר לישראל כי כולם 'בעטו' אותה. כאילו אין לה קשר עם דאע"ש - הכל הסוואה, סיבוכים ושקר אחד גדול. דאע"ש שולט בתורכיה, בארדואן ובכולם.

כל מדינה רוצה לינוק מישראל ומהיהודים שבה. הקדוש-ברוך-הוא מטפטף את המן, הטל והברכה, רק בארץ ישראל!

פלסטינאים, דאע"ש וחמאס אין להם דין ואין להם דיין.

החמאס ממשיך חזק לחפור מנהרות, חיבר אליו את דאע"ש והפלסטינאים. כולם מחוברים ורוצים לדחוף את דאע"ש לעשות מלחמה עִם עַם ישראל. בורא עולם הביא את דאע"ש כדי שיילחם עם הגויים, לא עם היהודים. כל ה'חמולה' ברצועת עזה לא יסתדרו ביניהם כי כולם רוצים לשלוט, יש להם גאווה גדולה. בורא עולם מבטיח: לעם ישראל אין מה לדאוג! בורא עולם יעשה להם מגדל בבל ותוהו ובוהו ברצועת עזה. אף אחד לא יכול לפגוע ביהודים שגרים במדינת ישראל. היהודים צריכים להיות עירניים, לשמור על עצמם, לא להיות בשאננות - וה' ישמור מלמעלה.

במצרים האיסלאם הקיצוני ודאע"ש מתכננים לחסל את סיסי. חצי מאזרחי מצרים רעבים ללחם. תהיה שם מלחמה וערבוביה של כל הדתות והחמולות, הם יסתבכו עם דאע"ש והאיסלאם הקיצוני שרוצים להפוך את מצרים לפרימיטיבית ולשלוט עליה. סיסי תשמור טוב מסביבך, תבדוק גם את שומרי הראש שלך, אין אמונה באף אחד, אתה הכי טוב להיות נשיא במצרים.

ירדן כאילו חברה של ישראל, יש לה אינטרס. הם רוצים לקבל חלקים מארץ ישראל ולכן הם בשקט. מלך ירדן בקשר עם ישראל, צה"ל עוזר לו. הוא רוצה, חס ושלום, לשים ארבעה מיליון פליטים בגבולות ישראל, שלא יזכה ליום הזה – והוא לא יזכה!

עיראק הכל הרוס והפוך - חורבן.

סוריה נמחקה כליל, אין דין ואין דיין. אף אחד לא נשלט ואף אחד לא ישלוט, הכל אבוד. כולם מבולבלים, לא יודעים איך לצאת מהבוץ הזה וגם לא ייצאו.

רוסיה מתחברת לישראל יותר גלוי מבעבר. רוסיה נלחמת בסוריה כדי שדאע"ש ופליטים מסוריה לא יכנסו אליה.

לארצות הברית אין כוח ולא מוח. היא נטפלת לישראל כדי לחבר אליה את כל מדינות ערב, לא בגלל אהבתה לישראל. הרוסים כבר שולטים בכל מדינות ערב וגם מסביב, זה הפחד של ארצות הברית.

אירופה הפליטים והמסתננים שבאים מאפריקה, תורכיה, סוריה, ירדן ועיראק, יכבשו את רוב אירופה ויעשו שם פיגועים ופיצוצים קשים. כרגע שקט שם כדי שכולם יכנסו לשאננות ואחר כך יעשו פיגועים ופיצוצים בכל אירופה, דברים קשים ביותר. במקביל יגיעו גם לארצות הברית לעשות פיגועים ופיצוצים. דאע"ש שונאים את הנוצרים.

איראן עובדת בשקט בשקט, בינתיים אף אחד לא מפריע לה. היא חושבת שלא עוקבים אחריה, אבל בתוך מפעלי האטום יש המון מרגלים מכל העולם - כן עוקבים אחריה ויודעים על כל צעד שהיא עושה. כשמדינת ישראל תרצה לפגוע במפעלים, היא תגמור אותם כליל. איראן יודעת שצה"ל הוא הצבא החזק ביותר בעולם וכל העולם יודע זאת.

ממשלת ישראל להיות ערנית. יש דאע"ש עם החמאס בישראל, עם הפלסטינאים וגם במזרח ירושלים, בחברון, בנגב ובצפון. צבא-הגנה-לישראל חייב לעקור את כל הניצנים של דאע"ש שרק נובטים, לחסל אותם לפני שיגדלו. איפה צה"ל ימצא אותם? במקומות בהם חושבים שאין כלום – שם יש דאע"ש.

הקדוש-ברוך-הוא יחרים, יבטל, יסבך ויסכסך, כל מדינה שמחרימה את ארץ ישראל הקדושה.

יימשכו בעולם אסונות הטבע, אש, מים, רוח, רעידות אדמה.

ממשלת ישראל לא לדבר על אף בכיר אם אין הוכחות חותכות. למה לעשות סיבוכים וסכסוכים בתוך מדינת ישראל. יחד עם זאת, הקדוש-ברוך-הוא מגלה בתקשורת, מול כל עם ישראל, את כל אנשי השוחד, הזימה, הגנבים והרמאים. אם יתקנו את המעוות ויעשו תשובה שלמה - לא יגלה אותם בתקשורת, ישלמו רק משהו קטן.

כל החוף השייך למדינת ישראל, מראש הנקרה ועד דרומה לאשקלון, אסור אסור שתהיה בו ערבוביה. בורא עולם בכעס ובדין, שלח וישלח בעלי חיים שלא רואים אותם, למקומות שיש בהם ערבוב של נשים וגברים. נשים - כדאי לכן ללכת לחוף נפרד, אנחנו בני אדם ולא משהו אחר, לבעלי חיים אין בגדים.

יהודים יקרים, תיראו ותשמעו איך בורא עולם מטפל בכל המדינות שהולכות נגד מדינת ישראל.

כל היהודים בחו"ל וכל היהודים שחיים עם גויים, נא לעלות לארץ ישראל הקדושה ולגייר אותם.

ממשלת ישראל, להכין דחוף דרך לעולים החדשים להגיע לארץ, לפתח את הנגב הרבה יותר מהר, כדי שיהיה מוכן לאכלס מינימום מיליון יהודים בזמן הקרוב!

בקרוב ימליך הקדוש-ברוך-הוא את המשיח כי העולם בתוהו ובוהו. לפני חורבן העולם, ימליך בורא עולם את המשיח כדי שלא יהיה חורבן.

כל יהודי טהור וחכם לא משנה אם הוא דתי או לא, יודע מה זה גאולה ומשיח. משיח נמצא, פועל ועובד והרוב יודעים. בורא עולם מחכה שהיהודים בישראל יזעקו אליו שימליך את מלך המשיח! אבא שבשמיים הוא אב הרחמים, העיכוב שהוא מעכב עכשיו, בגלל שרוצה שכל היהודים יהיו במעגל הראשון! אבל יש סוף לכל דבר.

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר