הבהלה

שפעת החזירים: אלפים הגיעו להתחסן בקופות החולים

בקופות החולים מדווחים על עלייה של מאות אחוזים במספר הבאים להתחסן מפני נגיף השפעת. משעות הבוקר הגיעו אל הקופות אלפי בני אדם, עד כה חוסנו 18% מאוכלוסיית ישראל. כל הנתונים (בריאות)

(צילום: יוסי זמיר פלאש90)

בהלת שפעת החזירים: אלפי בני אדם הגיעו החל משעות הבוקר (שישי), לקופות החולים ברחבי הארץ בכדי להתחסן כנגד נגיף שפעת החזירים שהתפרץ בשבוע האחרון.

על פי הנתונים של קופות החולים נרשמה עליה של מאות אחוזים במתחסנים לעומת תחילת השבוע, זאת לאחר הפרסומים בתקשורת אמש, על אנשים שחלו בשפעת והאישה שנפטרה כתוצאה מסיבוך שלה. כך למשל רק משעות הבוקר התחסנו בקופת חולים לאומית 1,600 בני אדם. לקופת חולים כללית הגיעו מאז אמש כבר 5,000 אנשים.

אולם למרות זאת, עד כה חוסנו בישראל רק כ-18% מהאוכלוסייה, נתון נמוך ביחס לתקופה המקבילה בשנה שעברה, אז חוסנו כבר 21% מהאוכלוסייה.

עד כה חוסנו בקופת חולים לאומית 90 אלף בני אדם, בכללית 900 אלף, במאוחדת 170 אלף ובמכבי התחסנו 360 אלף אנשים. קופות החולים מסרו כי נכון לעכשיו אין מחסור במנות חיסון וכי הוזמנו מנות נוספות בכדי לענות על הדרישה.

במשרד הבריאות הזהירו אתמול מהתפרצות מחודשת של הנגיף, לאחר שביום שלישי נפטרה האישה מרת חיה אסתר אריה ע"ה, מנתיבות, כתוצאה מסיבוך של השפעת. בנוסף אושפזו בשל השפעת עוד מספר בני אדם, כמה מהם נזקקו להנשמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר