טרגדיה בעיר החרדית

תאונה קשה בביתר עילית: ישראל בן ה-4 נפגע מאוטובוס ונהרג

ישראל דוד ויינגרטן בן ה-4 נהרג הצהריים לאחר שנפגע מאוטובוס ברחוב החוזה מלובלין בביתר עילית. כוחות ההצלה שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע את מותו של הילד. המשטרה חוקרת (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
זירת התאונה בביתר עילית (צילום: באדיבות המשפחה)

טרגדיה: ישראל דוד ויינגרטן בן הארבע נהרג בצהריים (ראשון) לאחר שנפגע מאוטובוס חולף ברחוב החוזה מלובלין בעיר ביתר עילית. התאונה הקשה אירעה סמוך לשעה 16:00, כאשר הילד חצה ככל הנראה שלא במעבר חציה, נפגע מאוטובוס חולף ונהרג במקום.

לצוותי ההצלה שהגיעו למקום לא נותר אלא לקבוע את מותו של הילד. כוחות משטרה בהם בוחני אגף התנועה נמצאים בזירה בכדי לבדוק את נסיבות התרחשות התאונה.

עזרא גוטליב מתנדב באיחוד הצלה וכונן מד"א סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בזירה קשה. הילד נהרג במקום כתוצאה מפגיעת אוטובוס בסמוך לצהרון בו הוא שהה. למרבה הצער צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א נאלצו לקבוע את מותו בזירה עקב אופי הפציעה הקשה ממנה סבל".

אריה הרשלר מתנדב זק"א שהגיעה לזירה, אמר "מדובר בילד שחצה את הכביש שלא במעבר חציה, אוטובוס עירוני פגע בו בחוזקה. הגעתי לזירה עם מתנדבי זק"א נוספים לצערי הילד היה ללא רוח חיים, מדובר בתאונה קשה מאוד".

מדוברות איחוד הצלה נמסר: "מדובר בילד הולך רגל שנפגע מאוטובוס ונהרג במקום. מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'ביתר' שהגיעו ראשונים לזירה דיווחו למוקד איחוד הצלה כי למרבה הצער נקבע מותו בזירה עקב אופי הפציעה הקשה ממנה סבל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר