"רציתי לרסס את כולם"

רוצח החייל אלמוג שילוני: "בגלל הרבנים שעולים להר הבית"

נור אל-אדין חאשייה משכם, המחבל שרצח את החייל אלמוג שילוני הי"ד ב-2014, הציג את גרסתו בביהמ"ש: "רצחתי אותו בגלל מה שהרבנים שלכם עושים באל אקצא. רציתי לרסס את כולם" (חדשות)

(צילום: פלאש 90)

נור אל-אדין חאשייה, המחבל שרצח את החייל אלמוג שילוני הי"ד ממודיעין בשנת 2011 בתל אביב, הציג היום (ראשון) בבית המשפט השלום בתל אביב את גרסתו לפיגוע וטען כי עשה זאת בגלל הרבנים שעולים לאל אקצא.

המחבל העיד על מעשיו כאשר בני משפתחו של שילוני היו נוכחים בדיון. "נכון שאני רצחתי את אלמוג שילוני, רציתי לקחת את הנשק שלו, רציתי להמשיך לגמור עם כל אלה שברחוב, להמשיך את המלאכה עם כולם", אמר המחבל.

לדבריו, "הסיבה לזה זה מה שאתם עושים באל-אקצה, כשהרבנים שלכם נכנסים למסגד והוא נעשה טמא. כל הזמן שעושים את זה יראו הרבה דברים כגון אלה. עכשיו כל האנשים בגדה חושבים את אותה מחשבה".

לטענתו הוא הודה בביצוע הפיגוע בגלל שחוקריו עינו אותו בחקירה: "מה שסיפרתי בחקירה היה כתוצאה מהעינוי. הייתי מפוחד מאוד, פחדתי מהחוקר, הוא היה מכה אותי הרבה, הוא סיפר לשופטים שהוא לא הכה אותי והשופטים האמינו לו. בסופו של דבר, לא השופטים ישפטו אותי אלא הפרקליטות, שהיא שייכת לשב"כ. המסר שרציתי להעביר הגיע".

"אני רצחתי אותו, תכננתי לרצוח אותו ואת אחרים. תכננתי לקחת את הנשק ולהרוג כמה שיותר אנשים" אמר המחבל.
כזכור, סמ"ר שילוני, בן 20 במותו, היה בתחנת ההגנה בתל אביב כאשר חאשייה בן ה-18 הגיח לעברו, דקר אותו וניסה לקחת את נשקו. שילוני נאבק בו והצליח למנוע פיגוע גדול יותר. במערכת הביטחון הוציאו צו הריסה לבית המחבל, אך בג"ץ החליט לבטל את הצו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר