תיעוד קורע לב

האב ספד בבכי לבן שנהרג בתאונה: "רץ לכל דבר שבקדושה"

מאות ליוו למנוחות את ישראל דוד ויינגרטן בן הארבע שנהרג לאחר שהתפרץ לכביש ונדרס על ידי אוטובוס. סבו ספד לו: "הוא קרבן ציבור, הוא היה ילד יהודי טהור שרץ לכל דבר שבקדושה" (ארץ)

ההלוויה (צילום: איתמר זינגר)

קורע לב: מאות בני אדם ליוו הערב (ראשון) למנוחות את הפעוט ישראל דוד ויינגרטן בן הארבע שנהרג היום (ראשון) לאחר שנפגע מאוטובוס חולף ברחוב החוזה מלובלין בעיר ביתר עילית. התאונה הקשה אירעה סמוך לשעה 16:00, כאשר הילד חצה ככל הנראה שלא במעבר חציה, נפגע מאוטובוס חולף ונהרג במקום.

צילום: איתמר זינגר

אביו של הילד ספד לו בבכי כשהוא אומר כי הוא מתנחם בעובדה שהוא גידל את ישראל דוד ז"ל לחיי תורה וכי גם בגילו הצעיר ישראל דוד תמיד רץ לבית הכנסת ולתלמוד תורה ואהב להתפלל".

סבו של הילד ספד לו בבכי ואמר כי "דודי ירד לגנו ללקוט שושנים, ישראל דוד הוא קרבן ציבור, הוא היה ילד יהודי טהור שרץ לכל דבר שבקדושה, הקב"ה מלקט את הילדים הטהורים כקרבן ציבור".

צילום: דוברות כב"ה מחוז יו"ש
צילום: דוברות כב"ה מחוז יו"ש
צילום: דוברות כב"ה מחוז יו"ש

בשעות האחרונות, פועלים בוחני התנועה בביתר עלית על מנת לבחון ולחקור את נסיבות התאונה. צוות כיבוי מתחנת ביתר עילית פעל בשעות האחרונות לצורך סיוע למשטרה בחקירת בתאונת דרכים הקשה, לוחמי האש הרימו את האוטובוס עם ציוד יעודי וסיפקו תאורה לזירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר