חקירת כפר דומא

הורי החשודים: "לא היו מעורבים ברצח, להקים ועדת חקירה"

הורי ששת החשודים היהודים בפרשת הרצח בכפר דומא, פרסמו מכתב בו הם טוענים כי בניהם לא היו מעורבים ברצח וקוראים להקים ועדת חקירה שתבדוק את הטענות לעינויים והשפלות (חדשות)

הפגנת האמהות, אמש (צילום: פלאש90)

פרשת חקירת הרצח בכפר דומא: הוריהם של ששת החשודים היהודים העצורים בחשד למערבות בפיגוע בכפר דומא, פרסמו היום (שני), מכתב משותף בו הם טוענים כי ילדיהם לא היו מעורבים ברצח ותוקפים את השב"כ.

במכתבם כותבים ההורים, שאת שמותם משפחותיהם אסור לפרסם: "אנחנו הורי הנערים העצורים בחשד למעשה הרצח בכפר דומא, מגנים את מעשה הרצח, אך משוכנעים שילדינו לא היו מעורבים בו.

"אנו חוששים שכל מעצרם של ילדינו הינו תוצאה של לחץ ציבורי, שהוביל למעצרים חפוזים ולהפעלת עינויים קשים, רק כדי שיודו בפשע שלא ביצעו.

המשפחות דורשות לחקור את העינויים שלטענתן עברו החשודים בחקירות השב"כ: אנו דורשים הקמת ועדת חקירה פרלמנטרית שתהיה מורכבת מנבחרי העם שיבחנו את עדויות הילדים, יצפו בכל סרטי החקירה ויקבעו אם אכן בוצעו התעללויות בילדינו כפי שילדינו טוענים, וכן את ההשפלות הקשות המכוונות שנעשו כלפי המשפחות.

"אנחנו מגנים את ההשתלחות של פוליטיקאים בילדינו והאשמתם האוטומטית ברצח בדומא, בלא דין וללא בירור העובדות. אנו קוראים למנהיגי הציבור לגלות אומץ לב ציבורי ולדרוש לחקור את פרשת העינויים בלא משוא פנים כדי להגיע לחקר האמת".

אתמול, תכננו המשפחות לקיים מסיבת עיתונאים משותפת, ללא הורי החשוד המרכזי בפרשה, אך לבסוף היא התבטלה בשל חילוקי דעות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר