בפעילות דרעי

נמצא פתרון: ישיבת 'מיר' תתוקצב עבור כאלף תלמידי חו"ל

הנהלת ישיבת מיר פנתה ליו"ר ש"ס השר אריה דרעי בכדי שיסייע להם לקבל את התקציב עבור כאלף תלמידי חו"ל, הנאמד בכתשעה מיליון שקלים בשנה הקרובה. היום, הושג הפתרון (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי וראש ישיבת מיר הרב אליעזר יהודה פינקל (צילום: יעקב כהן )

הסתיים משבר תקציב תלמידי חו"ל בישיבת מיר: בשנתיים האחרונות, במסגרת גזירות יאיר לפיד ונפתלי בנט, ישיבות בהם למדו אברכים ותלמידי ישיבה מחו"ל, לא היו זכאים לקבלת תקציב מהמדינה.

כעת - עם אישור התקציב והישג המפלגות החרדיות במשא ומתן הקואליציוני, המדינה חוזרת לשלם גם עבור תלמידי ואברכי חו"ל. את התשלום מקבלים תלמידים המציגים ויזה ישראלית.

בישיבת מיר בירושלים, אחת הישיבות הגדולות בישראל, נוצרה בעיה, מאחר ובשל גזרות לפיד תלמידי הישיבה לא חדשו את הויזה, וכעת עם אישור התקציב נוצר מצב בו הישיבה לא מקבלת את הסכום המגיע עבור האברכים והבחורים שכרגע ללא ויזה ומספרם מוערך בכאלף אברכים ותלמידים.

בכירים בהנהלת הישיבה פנו ליו"ר ש"ס השר אריה דרעי שיסייע להם להשיג פתרון לקבלת התקציב. דרעי פעל בשעות האחרונות מול משרדי הממשלה, והצליח לעקוף את ההליכים הבירוקרטיים בכדי שהישיבה תזכה לתקציב.

"הרווח לישיבה בזכות המהלך עומד על קרוב לתשעה מיליון שקלים במשך השנה הקרובה", מספרים בישיבת מיר. לאחר האישור, התקשרו בצהריים (רביעי) ראשי הישיבה לדרעי והודו לו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר