"הבלתי ייאמן קרה"

פיוס ב'דגל התורה': גפני וגוטרמן סיירו יחד אצל מתווך השלום

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני סייר יחד עם ראש עיריית מודיעין עילית יעקב גוטרמן, וכך יצא לדרך הפיוס ביניהם לאחר שנים של יריבות. מתווך השלום קובי רוזנשטיין: "אני שמח מאוד" (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

שלום ופיוס ב'דגל התורה': הבוקר (חמישי) התקיים בעיר מודיעין עילית סיור משותף של יו"ר ועדת הכספים ויו"ר תנועת דגל התורה ח"כ משה גפני יחד עם ראש העירייה יעקב גוטרמן.

חברי הפמליה שמנתה את נציגי הסיעה בעיר וכן את סגן ראש עיריית ב"ב ומנהל המחלקה המונציפאלית מנחם שפירא, סיירו יחד במוסדות חינוך ביניהם בסמינר הרב מאיר שבנהלתו של הרב קובי רוזנשטיין.

בין גפני לגוטרמן שרר בשנים האחרונות סכסוך עמוק כאשר השניים אף התדיינו בבית הדין בעניין המחלוקת על זהות סגן ראש העיר במודיעין עילית ומשכורתו.

גפני אף התבטא פומבית בלשון חריפה על התנהגות גוטרמן שאף עורר עליו כעס בביתו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן.

מימין: מתווך השלום קובי רוזנשטיין

ל"כיכר השבת" נודע כי מאחורי הסיור ויוזמת הפיוס עומד הרב קובי רוזנשטיין שביקש מחד לקדם את השלום בהנהגת התנועה ומאידך לפתור את המחלוקת הפנימית שהיוותה "חסם" על הכרת העירייה בסמינר וסיוע לו כנדרש.

"אין זה סוד", אומרים גורמים המעורים בנעשה במודיעין עילית, "שהסמינר בהנהלת רוזנשטיין סבל מהתנכלויות זאת בשל קרבתו להנהגה הרוחנית כמו גם לראשי דגל התורה. רוזנשטיין הפשיל שרוולים והצליח לעשות את הבלתי יאמן ולהפשיר את היחסים בין הניצים".

רוזנשטיין קיבל גיבוי למהלך מבתיהם של גדולי ישראל ביניהם הרב דוד שפירא נאמן ביתו ונכדו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן והרב יעקב קנייבסקי נכדו ונאמן ביתו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי.

בשיחה עם "כיכר השבת" אומר רוזנשטיין: "אני שמח מאוד שהיה סיור במודיעין עילית של גפני יחד עם ראש העיר במטרה לבדוק כיצד ניתן לסייע לעיר בענייני תקציב והקמה ופיתוח של מוסדות חינוך".

"גפני סייר בסמינר שלנו, סמינר הרב מאיר, בו לומדות 900 תלמידות", מספר רוזנשטיין, "אני חושב שהשלום בהנהגת דגל התורה הינו חשוב ביותר, הוא קריטי לטובת תושבי מודיעין עילית ולטובת תלמידי ותלמידות העיר, על מנת לשלב כוחות של ראש העיר ושל יו"ר וועדת הכספים שיכולים יחד לסייע".

רוזנשטיין מוסיף כי "אכן גפני הבטיח שיעזור ויפעל ככל יכולתו. גם לראש העיר יש את היכולת לסייע ואני בטוח שהשניים יפעלו יחד בשיתוף פעולה ואחדות למען חינוך הבנות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר