תנסו בבית: 3 גוונים יפהפיים שישלטו ב-2016

חברת הצבעים העולמית "פנטון" טרם הכריזה מה צבע השנה שלה לשנת 2016 (השמועה אומרת שלגוון הפיקוק הכחול יש סיכויים גבוהים לקטוף את התואר), אך הנה 3 גוונים שמסתמנים כטרנדים לוהטים בעיצוב הבית בשנה הקרובה (עיצוב, סטייל)

חברת הצבעים העולמית "פנטון" טרם הכריזה מה צבע השנה שלה לשנת 2016 (השמועה אומרת שלגוון דג הפיקוק הכחול יש סיכויים גבוהים לקטוף את התואר), אך הנה 3 גוונים שמסתמנים כטרנדים לוהטים בעיצוב הבית בשנה הקרובה, והמוטו שלהם ברור: תנוחו.

בדולח ורוד

"צבע יפה, עדין שמהווה ניגוד נחמד לגוון 'מרסלה' שפנטון בחרו כצבע השנה ב-2015" אומרת דונה גרלו, מנהלת העיצוב ב-Joss&Mains למגזין ELLE, "ויחד איתו מגיע גם גוון ורוד-סומק, הן בפריטי לבוש אופנתיים והן בעיצוב הבית".

גרלו מציעה לשלב את הבדולח הוורוד עם ירוק-ביליארד, למראה רטרו, גווני חרס (טרקוטה) כדי להעניק לבית אווירה דרומית, או גוונים עדינים של לבן ליצירת אווירה נקייה ואפילו נשית".

סגול לילך-אפור

גוון ייחודי שמשלב סגול לילך וטונים אפורים, "הוא הולך מעולה עם גווני פסטל, אך הוא מעניין יותר מסתם אפור-ענן בנלי" מציינת גרלו, ומוסיפה שזהו גוון על-עונתי, שמתאים לכל עונות השנה.

הגוון הזה משתלב עם גווני נענע ואפרסק, שני גוונים שכרגע פופולריים מאוד בעולם העיצוב, וגם עם כתום-חום סתווי מסורתי.

כחול רגוע

אם "כחול רגוע" נשמע לכם הגדרה רחבה מדי, כדאי שתדעו שמדובר בגוון כחול, רגע לפני שהוא הופך לסגול.

"הגוון העשיר אך המרענן", כהגדרתה של גרלו, הוא גוון עדין, אך עדיין ניתן להוסיף בעזרתו צבע לחדר ולקבל מרחב ניטרלי ולא תוקפני. "אני יכולה לראות אותו בכל מקום; מתיקי ערב אלגנטיים ועד לצבע הקיר" חותמת גרלו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר