משיב אש

דרעי נגד 'הפלג הירושלמי': "לא מעכלים שלפרענק יש מה לומר"

לאחר שיו"ר ש"ס השר אריה דרעי ספג אש ממאמר מערכת בביטאון הפלג הירושלמי "הפלס", הוא משיב במתקפה חריפה. "הם בטוחים שכל התורה נמצאת אצלם. הם לא יכולים לעכל את זה שלפרענק יש מה לומר. הם הביאו את חילולי השבת לי-ם" אמר בראיון ל"משפחה" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
יו"ר ש"ס אריה דרעי (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי יוצא במתקפה נגד הפלג הירושלמי וביטאונם 'הפלס', זאת לאחר מאמר מערכת שפורסם השבוע בעיתון 'הפלס' והוקדש נגד יו"ר ש"ס.

בטור צוטטו דברים שאמר דרעי על דרכו של החזון איש, ונכתב כי "במילים אלו מנסה הפוליטיקאי הזה להפוך לפתע ל'הוגה דעות', והוא זה שילמד ויאלף את גדולי התורה דעת באשר לדעת תורתו של מרן החזון איש זיע"א, לזרות חול בעיני הציבור ולשכתב את ההיסטוריה" נכתב במאמר.

דרעי נמנע מלהגיב לדברים שנכתבו ביטאון. אך בדברים שאמר לעיתונאי שמעון ברייטקופף בעיתון 'משפחה' הוא משיב אש לפלג הירושלמי. לדברי דרעי: "הם בטוחים שכל התורה נמצאת אצלם. הם לא יכולים לעכל את זה שיש פרענק שיש לו גם מה להגיד בכל נושא".

"הם יטיפו לנו מוסר?" הוסיף דרעי: "אותם אנשים שהעלו כאן את ברקת לראשות העיר, שהביאו לכאן את חילולי השבת שאנחנו רואים, הם יעמדו ויטיפו לנו מוסר עכשיו? חכם שלום רואה בעיניו את חילולי השבת הנוראיים ליד החומות, הוא יודע מאיפה זה בא, אז אותם אנשים באים היום להכתיב השקפות לגדולי ישראל, בשקרים, במניפולציות? לא בבית ספרנו".

לדבריו: "בנוגע לחוק הגיוס אמרתי בתקופה האחרונה מאה פעמים: אין יותר בעיות מבעבר. אין בחור ישיבה אחד שהלך לצבא בניגוד לרצונו. זה נכון שהבחורים הספרדים הולכים יותר. הם מגיעים ממשפחות עניות, ראשי הישיבות מרשים לעצמם לזרוק אותם לרחוב, אז מה רוצים מהם? אם ראשי הישיבות היו לוקחים עליהם אחריות ולא פותחים רק ישיבות למצוינים, כל העסק היה נראה אחרת. אבל כולם רוצים רק את המצוינים ביותר.

הפגנת הפלג הירושלמי (באדיבות המצלם)

"ויש קבוצות גדולות של בחורים שנזרקים לרחוב ואחר כך הולכים לצבא. אדרבה, אם יש מישהו שדואג להם שלא יוציא חוברות נגד גדולי ישראל אלא יפתח מוסדות שיקבלו את אותם נערים ויצמיחו אותם. ביום שזה יקרה - אני אהיה הפעיל הראשון שלהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר