חברי הקהילה זועמים

שדרות: חגגו סילבסטר עם ראש העיר באולם שבמתחם בית הכנסת הקווקזי

חגיגות לרגל ה'סילבסטר' הנוצרי נערכו בשדרות באולם שמתחתם בית הכנסת של עולי קווקז. רב בית הכנסת ל"כיכר השבת": "האירוע לא עושה רושם טוב, חברי הקהילה התקשרו אליי זועמים". דוברות העירייה: מדובר באולם פרטי (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
חגיגות הסילבסטר בעולם (צילום: שאטרסטוק)

בזמן שאלפי גויים ויהודים שרחוקים מחיי תורה ומצוות חגגו את השנה האזרחית החדשה ברחבי הארץ, ראש עיריית שדרות אלון דוידי המשתייך לציונות הדתית חגג את המאורע יחד עם הקהילה הקווקזית בעיר.

האירוע התקיים באולם שנמצא במתחם בית הכנסת של עולי קווקז. חברים בקהילה שפנו ל"כיכר השבת" הביעו זעם על כך שהאירוע נערך במתחם בית הכנסת זאת למרות שהאולם לא קשור לעמותת בית הכנסת.

רב הקהילה ובית הכנסת הרב מנחם דן אמר בשיחה עם "כיכר השבת" כי לא ידע על האירוע: "אם הייתי בעיר, הייתי מוחה. אני שמעתי על כך רק עכשיו".

"באופן עקרוני זה בעיה. יהודים לא צריכים לעשות שטויות כאלה. האירוע לא עושה רושם טוב. חברי הקהילה התקשרו אלי זועמים על קיום האירוע ואמרתי שאברר. אמרו לי שמדובר באירוע פרטי ושבפעם הבאה הם ייקחו זאת בחשבון".

חגיגת הסילבסטר בשדרות (צילום: המייל האדום)

הרב הבהיר עם זאת כי "האולם לא שייך לבית הכנסת ויש לו כניסה נפרדת לגמרי. לעמותה של בית הכנסת אין קשר לאולם הזה".

בעל האולם טען בשיחה עם "כיכר השבת" כי לא שמע על זעם בקהילה וכי "לא היה אירוע סילבסטר אלא אירוע של סוף שנה".

מדוברות עיריית שדרות נמסר בתגובה ל"כיכר השבת": "ראשית מדובר באולם פרטי המשמש לאירועים משפחתיים כמו בר מצווה ובריתות. ראש העיר הגיע למסיבה לברך את התושבים כפי שהוא מברך את כל האוכלוסיה בעיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר